Brangelina ayrıldı. Angelina Jolie ve Brad Pitt'in yeni aşkı sizce kim olmalı?

Angelina Jolie - Brad Pitt aşkı sona erdi. İddiaya göre Brad, Angelina'yı Marion Cotillard ile aldattı. Marion ise İnstagram hesabından iddiaları reddetti ve şu anda evli olduğu eşinden hamile olduğunu açıkladı. Bir diğer iddiaye göre ise Brad'den ayrılan Angelina teselliyi Johnny Depp'te buldu. Angelina ve Johnny'nin ortak arkadaşları Depp ve Jolie'nin arasında er ya da geç romantik bir ilişkinin olacağını açıkladı. Siz ne düşünüyorsunuz?


0|0
9|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Açıklama yanlış
    Jolie ile ilişki içindeyiz

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Brad Pitt'in gözü doymuyor adamın Angelina'da Johnny gibi adamı bulmuş kaçırmasın yani

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Bence de canım

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Yalan olabilir tabi Johnny olayı ama artık o da başkasının mutsuzluğu üzerinden yuva kurulmayacağını öğrenmiştir. Zavallı Jennifer Aniston'ın ahı çıktı tabi

    • 2ay

      Aynen

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bize ne elalemin kimi kiminle boynuzladığından!
    Bize ne elalemin kiminle evlenip boşandığından!

    Oturup ders çalışacağınız yerde böyle saçmalıkları düşünüyorsunuz...

    1|0
    1|0
  • Angelia benim brad sizin olsun

    1|0
    0|0
  • Balmumu heykellerının bıle arasına baska bırını koydular

    1|0
    0|0
  • brad Pitt'e bak çökmüş , bitmiş :)

    1|0
    0|0
  • bize ne ya bize ne :D

    0|0
    1|0
  • Hayatimda duyduğum en gereksiz mevzu.

    0|0
    1|0
  • ben de olumlu buluyorum. zaten ben olumlu bulduktan sonra aralarında başka da engel kalmıyor benim ne düşündüğümü öğrenmek için bekliyorlardı

    0|0
    0|0
  • Oturup bunumu düşündün?

    0|0
    1|0
  • Banane mk

    0|0
    1|0
  • Bizene kanka

    0|0
    0|0
  • Ne düşünem geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • Yaş kaç bacım

    1|0
    1|0
  • bızı ılgılendırmıyorlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Brad'ciğime kapım her zaman açık. Angelina kendi bilir, allah gönlüne göre versin.

    1|0
    0|0
  • Angelinada aynısını yaptı başına geldi jennifer anistonu angelina ile aldatmıştı brad şimdi de angelinayı başka kadınla aldatıyo

    1|0
    0|0
  • Onu Bunu bilmem ama Marion Cotillard daha güzel bence

    1|0
    0|0
  • Johny depp le angelina yakışıyor ama o da ayrı deli. İstemem yani olmalarını.

    1|0
    0|0
  • Bir durun daha hazır değiliz bu duruma ya

    0|0
    0|0
  • hojdır ama benena?

    0|0
    0|0
  • Brangelina nedir 😣

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Amerikan medyasının Brad Pitt - Angelina Jolie Çiftine verdiği isim

    • 2ay

      Hayır onu anladimda çok saçma geldi

    • 2ay

      Haklısın. Medya bazı ünlü isimlere onlarla özdeşen isimler verir.

  • Umrumda degiller

    0|0
    0|0
Yükleniyor...