Cebindeki parayı televizyonda saydıran Ali Ağaoğlu hakkında düşünceniz ne?


Ah böyle bir babam olsa alışveriş manyağı olurdum :)


0|0
28|38

En İyi Erkek Görüşü

  • Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorum bu adamı hiç sevmem ama şöyle düşün farzedelim adım Ahmet ve senin ailenin 5 katlı apartman ı var ben geliyorum ve genç dürüst iyi niyetli bir mütahit im diyorum apartmanı nın bana ver ben yıkıp yeniden yapıcam falan diyorum o an da ali ağaoğlu geliyor o ta talip apartmana ee kime güvenirsin adam para babası ne binalar yapmış evet karakter zayıf ama işi ortada bir yanlışı olsa bulman basit ya ben mütahit Ahmet kimdir nedir yanlış yapsa kaçsa gitse şirket paravan mı değilmi falan filan aslında olay bu adam bir şekilde gündem de kalıyor bitti

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Her parasi olanin beyni olmayacaginin kaniti bu adam. Parasi varda ici bos. Ayrica baba demeye utanirdim bu adama.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 37

  • ilkeler herseyden onemlidir.. bir defa gormemis biri bu.. cok tehlikeli.. benim boyle babam olacagina besyuz milyar borc birakan babam olsun utandirmasin beni... Ki vallahide billahide benim babam bana cok daha buyuk bir miras birakacak.. utanmayacagim bir soyadi...

    0|0
    0|0
  • Kro.. Müptezellerdeki samimiyet ve iyi niyet bunda yok.

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Sayamayacak kadar çok parası vardır. Ve çok da lüks ve rahat yaşıyordur paraya düşkün insanları satın alıyordur ama içi boş çuval gibidir. Karakter yok parası ile övünüyor sadece kendi gibileri ile yaşayabilir.

    0|0
    0|0
  • Seviyesiz bir hareket. Hani derler ya başkaları adına utanmak...

    0|0
    0|0
  • görgüsüzlük..

    0|0
    0|0
  • Haha böyle bir görgüsüz babam olsaydı intihar ederdim, adam gibi baban olsun sevgili kardeşim, cebinde bu kadar parası olmasına veya alışveriş yapmana gerek yok.
    Böyle bir baban olsaydı belki ortanca annende olurdu ;)

    0|0
    0|0
  • Öyle baban olsa kuracak hayallerin olmaz pek. Böyle daha iyi boşver

    0|1
    0|0
  • Fazla olunca napcanı bilmiyo got oğlanı asdsd

    1|0
    0|0
  • sonradna görme, görgüsüz adamın teki işte

    0|0
    0|0
  • babam olsa reddederdim. görmemiş güzel kardeşim

    0|1
    0|0
  • Böburlenmek

    0|0
    0|0
  • Böyle bir akrabam olsa yüzüne bakmam görgüsüz adamın teki bu

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Bu adam bide filmin birinde oynuyor küçük bir sahne 1 dk lık ama s erefsiz küfür ediyor o sahnede hadi para için değil hatır için filmde oynanırda küfürdemi edilir

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Film icabıda olsa ünlü bir işadamının küfür etmesi yanlış

    • 2ay

      @Hayata-küşmüs aynen ama bu görgüsüz zaten sevmiyorum

  • Canlı yayına para ile mi gelinir ya full görgüsüz

    0|0
    0|0
  • bir nusret 2 bu her gordukce "Allahım cok verıp kudurtma az verıp arttırıma" dıe dua ederım

    0|1
    0|0
  • Görgüsüzlük diz boyu

    0|0
    0|0
  • Abi şöyle bir adam dedem falan olcak 😀

    0|0
    0|0
  • halkı sömürerek çaldığı paralar bunlar. uyanın be yeter artık

    0|0
    0|0
  • Kafana takma böyle şeyler.

    0|0
    0|0
  • Görgüsüzlük sözlük anlamının canlı tanımı = Ali ağaoğlu

    0|0
    0|0
  • Adam para babası o kadar da havası olacak tabi

    0|0
    0|0
  • Kahveye gelse çay ismarlamam

    0|1
    0|0
  • Baban öyle olsa sana zırnık koklatmaz cimri olur onlar.

    0|0
    0|0
  • görmemişin bir parası olmuş herkesin gözüne sokmuş
    pirim yaptırmayı şu adamlara

    0|0
    0|0
  • tüm mal varlığını dökse Babam ın tırnağı olamaz...

    0|0
    0|0
  • Iyiki babam degil..

    0|0
    0|0
  • itici bir adam o para onun değil senin benim bizim paramız bizim emeğimzi

    0|0
    0|0
  • Gorgusuz kronun teki

    0|0
    0|0
  • adam değil

    0|0
    0|0
  • Ben ferrari aldirirdim.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 27

  • Hava olsun diye daha çıtır kızlar peşinde kuş sun diye

    0|0
    0|0
  • Adam da. suc yok sunucu. mal

    0|0
    0|0
  • Bu nasil gormemislik

    0|1
    0|0
  • Böyleleri yüzünden gece aç uyuyan bir çok insan var.

    0|0
    0|0
  • Iyiki boyle gorgusuz bir babam yok. tamam adam zengin Allah daha cok versin ne diyelim.. ama öküz gorgusuz patavatsiz karaktersiz

    0|0
    0|0
  • Su adamdan igreniyorum ya

    0|0
    0|0
  • Görgüsüz.

    0|0
    0|0
  • Alısveris manyagı ne ya AWM alırdım kendime

    0|0
    0|0
  • Görgüsüz.

    0|0
    0|0
  • 1 gr beyni, insanlığı olsa keşke..

    0|0
    0|0
  • Allah daha çok versin

    0|0
    0|0
  • Çok görgüsüz ya abartmış 😄

    0|0
    0|0
  • görgüsüz olduğunu düşünüyorum açıkçası hoş bir davranış değil

    0|0
    0|0
  • İnsan görgüsüz olmasın

    0|0
    0|0
  • Sütü bozuk.

    0|0
    0|0
  • baban olmasına gerek yok
    kadını olsan kafi :D
    bamyasını sokucak kadın arıyor her yerde :D

    0|0
    0|0
  • Enayi parası çalcaklar haberi yok gerizekalının gizlese ya

    0|0
    0|0
  • Adam zengin

    0|0
    0|0
  • tamam zenginsinde ayıp yahu

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle görgüsüzlük

    0|0
    0|0
  • PAra var huzur var :D

    0|0
    0|0
  • cok dogalmıs

    0|0
    0|0
  • Ali bey size baba diyebilir miyim :D

    0|0
    0|0
  • Gorgusuz ama bu darbe zamaninda sehit ailelerine bedava ev verecem diye site yapimina baslamasi guzeldi takdire sayan o zaman sevmeye basladim

    0|0
    0|0
  • Oha. 5000. Ben de istiyorum

    0|0
    0|0
  • bana bu tipler itici geliyor

    0|0
    0|0
  • böyle babam olsun kafam hep yerde olurdu

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Zengin baban olacak senin kafan yerde olacak öylemi

Yükleniyor...