Hande Erçel Türkiye'nin en güzel kadını mı?

Bence öyle.

Böyle meleğimsi bir surat kimsede yok.

Hande Erçel Türkiye'nin en güzel kadını mı?


0|0
4116

En İyi Kız Görüşü

  • Bence dünya güzeli dogal saf ve güzel yüzü var

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 40

  • Yani gibi gibi 😂😂

    0|1
    0|0
  • Degil cok siradan

    0|0
    0|1
  • Pattes suratli be

    1|0
    0|1
  • Güzel ama en güzeli değil :)

    0|1
    0|0
  • Değil ama güzel

    0|1
    0|0
  • güzel ama en güzel değil

    0|1
    0|0
  • Güzel evet Allah var

    0|1
    0|0
  • Şimdi kıskanıyorsun diyenler olacak ama abi bana göre sıradan bir insan hatta yüzü kilolu duruyor çevremde ona bin basacak güzellikte kızlar var...

    0|0
    0|1
  • en güzel değil ama çok güzel bence.

    0|1
    0|0
  • Fahriye evcen varken hande de kim oluyor

    1|0
    0|1
  • klasik bir surat... ünlü diye abartıyosunuz insanları gözünüzde büyütmeyin... nolur saçmalamayınnnn!!!

    1|0
    0|1
  • Hyr tabiki bence gzl bir kiz degil

    0|0
    0|1
  • Tatlı gerçekten.

    0|1
    0|0
  • ne abarttınız şu kızı da yaaaa. serel varken?

    0|0
    0|1
  • Offf yeter şu hande ercel sorularindan biktim!!!

    1|0
    0|1
  • Abartmayin artik okadar ya tamam güzel ama ondan daha güzelleri de var, "en güzeli" diye bisey yok bu dünya da

    0|0
    0|1
  • Değil

    1|1
    0|1
  • Masum hatun

    0|1
    0|0
  • Hayır ama güzel

    0|1
    0|0
  • Evet hande ercel soruları hız kesmeden sorulmaya devam ediliyor 😂

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    20

Erkekler Ne Diyor 16

  • Hayır değil

    1|0
    0|1
  • Degil

    1|0
    0|1
  • Değil..

    Türkiye'nin en güzel kadını budur:

    http://i59.tinypic.com/2pq041u.jpg

    0|0
    0|0
  • bu fotoda ayı gibi çıkmış ama :D

    0|0
    0|1
  • cidden kızla alay etmek için mi açtın soruyu neresi iyi bunun

    0|0
    0|1
  • değil olamazda

    0|0
    0|0
  • ilk 100.000 e giremez

    1|0
    0|0
  • Ruslar milyon basar

    0|0
    0|1
  • en değil

    0|0
    0|0
  • Bu modellerden her kose basinda bir tane gorebilmek mumkun devlet univerditelerinde ozellikle İstanbul'da

    0|0
    0|0
  • İlk 100 000'e girer...

    0|0
    0|0
  • Hayır be değil ne kızlar var

    0|0
    0|0
  • hayır bence ilk 10'a girecek bir seviyede değil

    0|0
    0|0
  • cok kilo vermis bu kiz oyle duymustum ama begeniyorum ben cok

    0|0
    0|0
  • Çok güzel değil. vallahi de değil billahi de değil. bir kere Türkiye de kimse tanımıyor bile bu kızı. lütfen abartmayalım, istirham ediyorum.

    0|0
    0|0
  • Alakası bile yok bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...