Ecem Uzgör'ün bu tweeti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Fake mi gerçek mi bilinmez ama sizce haklı mı :)


3|1
18|15

En İyi Kız Görüşü

  • Bu kız kendini çok güzel bulan biri.
    Ayrıca babası zengin, torpilli anlayacağınız

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • O insanlar zaten seni beğenmediği için sana çirkin diyor. Ayağını öpmek isteyen kim?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Ne tip var ne beyin genetik galiba.

    1|1
    0|0
  • Niye sol değil niye sağ

    0|1
    0|0
  • Ben o hesaba baktımda bana fake gibi geldı attıgı twetler takıpcı sayısı falan

    0|1
    0|0
  • Ahaga sanki millette sıraya dizilmişti seni öpmek için :)))). Yok birde ayağını öptürmezmiş.

    1|1
    0|0
  • Kadın güzellik yarışmasında değildi ki modellikti ki bence fiziği gayet güzel jürinin ölçülerini bilemeyiz biz sadece göz zevkimize göre hareket ediyoruz (sana yonelik değil bu laflar yanlış anlama) pek de umursamamaya çalışıyorum

    0|1
    0|0
  • E güzel degil malesef sag ayagının baş parmağını öpseler de öpmeseler de gercekler aynı :/ :)

    0|1
    0|0
  • Öptürse adamlar da öperdi sanki

    0|1
    0|0
  • bir şey düşünmüyorum

    0|1
    0|0
  • Doğruysa bile o tipe o ego fazla be

    0|1
    0|0
  • Yüzüne bakılmayacak kızlar ayak baş parmağını öptürmek istiyor ne hallere düştük

    0|1
    0|0
  • haklı değil! abartmış takmmaması gerekirdi insanlar buna sessiz kalmaz

    0|1
    0|0
  • sol ayağını öptürüyomuymuş

    0|1
    0|0
  • Yalandır ya

    0|1
    0|0
  • Haklı aslında kıza edilmeyen hakaret kalmadı ama attığı tweet de saçma yani sen kimsin ki

    0|1
    0|0
  • lütfen bu arkadaşın sağ ayağının baş parmağını öpmek isteyen beylerimiz varsa çıkış yapsın :D

    0|1
    0|0
  • Gerçek degıldır

    0|0
    0|0
  • Hayvanat bahçesinin müdürünün Tubidak'ın başına geçmesine şaşırmadım. Buna da şasırmam

    Zaten video paylaşmış hersey dış güzellik değil diye :D dünya güzellik yarışmasında senin iç güzelligıni ne yapsınlar iyi kalpli birine benziyor fakat eleştirilere açık olması gerekirdi.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Güzel paylaşım.

    0|1
    0|0
  • Evet güzel bir kız değil fiziğide çok mankene göre kötü ama kız açıklamasında ben güzellik yarışmasına değil modellik yarışmasına katıldım mesleğimi yapıyorum ülkemi temsil etmekten mutluluk duyuyorum ve jüri sadece dış görünüşe değil mesleğe hayata bakış açısına ve diğer etkenlerede puan veriyormuş diğer alanlarda kendi geliştirmişse bir şey diyemem başta bende eleştirmiştim ama bu saatten sonra eleştirmiyorum artık herkes mutlu olduğu mesleği yapsın

    0|1
    0|0
  • önce profil resmindeki resme baksın ondan sonra konuşsun..

    0|1
    0|0
  • Bence artık şu ecem kendi köşesine çekilsin yanlışlıkla bir yarışmaya seçildi alt tarafı güzelde değil haddini bilsin

    0|1
    0|0
  • Türkiyede onca güzel varken bumu güzel şimdi çirkinde değil ama türkiyenin güzeli olmayıda hak etmiyor

    0|1
    0|0
  • üzerine küçük abdestimi yapmayacağım kadınlar ne tweetler atıyor , ne hallere düştük..

    0|1
    0|0
  • Fetişçi çıktı Modelimiz.

    Kim ne yapsın senin mantarlı ayağını.

    0|1
    0|0
  • Ovvvv çok net konuşmuş aplamiz 😂

    0|1
    0|0
  • Fake bu haci.

    0|1
    0|0
  • fake hesap

    0|1
    0|0
  • Kiz derece bile yapamadi misss turkey guzeli balon haberi cikti

    0|1
    0|0
  • Cok ustune gelindi...

    0|0
    0|0
  • Ya şimdi tipsiz falan dioruzda verse nefessiz sikecez ama tip yok çuval geçirip sikecen bunu

    0|0
    0|0
  • sag kanadi seviyor demekki.. sagdan iyi ortalari var ki sag ayak demiş..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...