Ecem Üzgör bakın ne demiş. Sizce haklı mı?


3|1
21|17

En İyi Kız Görüşü

  • Torpilli olduğunu belli eden sözlerinden biri. Sokakta erkeklerin dalga geçtiği kezbân dediği kızlardan bile daha kötü. Fizik de yok yüz de. Allah belasını vermiş zaten ayak öptürmek neden?

    3|1
    0|0
    • 2ay

      Yalnız Türk erkekleri herkese bok atıp kezban diyor bunuda unutmayalım 😂

En İyi Erkek Görüşü

  • ya bizim bayramda kestiğimiz dana bile daha güzel bu neyin kafasında :D

    3|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Egosu, çirkinliğinden fazla..

    5|1
    0|0
  • Kim bunun ayağını öpecekse

    2|1
    0|0
  • Ayağına s...

    2|2
    0|0
  • laflara bak hareketlere bak iyyy :l

    2|3
    0|0
  • İlginç

    1|1
    0|0
  • Yav he deyip geccez artık ne yapalım

    1|2
    0|0
  • Beyin yaşı 0 hala konuşuyor

    2|1
    0|0
  • Insanlarn fiziksel görüntüsünden dolayi yargilamak yanlış lakin Türkiyeyi temsil edicek bir kiz daha ozenlice secilmeliydi

    2|0
    0|0
  • Egoya bak

    1|1
    0|0
  • ya mahalleden bir kız yollasak daha iyiydi sjgıdfgdsnğ

    2|2
    0|0
  • Neden sağ ayak

    1|1
    0|0
  • Çirkin bir kadın fakat çıkarımı doğru.

    Şu sitede profili olsa burada hakkında atıp tutanlar da dahil, mesaj kutusunu 'slm çok güzelsin canım tanışalımmı' mesajlarıyla doldururdu.

    0|0
    0|0
  • Kendince haklidir

    1|1
    0|0
  • Kız taş gibi ve haklı Türk başka bir Türk birşeyi başarsın kudurur 😁Kızlı erkekli güzeli kıskanırlar

    0|0
    5|2
    • 2ay

      seni farklı ilan ediyorum ahshasa

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      1.70 lik dediğim erkekler tabiki 1.70 bir lıx için uzun boy demek

    • 2ay

      Hm😏

  • onun sag ayaginin bas parmagini niye opsunler ulkede baska sag ayak bas parmagi mi yok? model de olsa turk kizi iste😂

    0|0
    0|0
  • Ya cirkin iste uzatmasin ben mukemmel degilim ama oda guzel degil

    0|0
    0|0
  • Ooyş :D Kimse öpmek icin egilmez sanirim

    0|0
    0|0
  • Dalga işini abartırsanız kız da savunma mekanizmasıyla saldıracaktır. Çok doğal.

    0|1
    0|0
  • Sağ ayağının baş parmağı mı en güzel yeri :/

    1|1
    0|0
  • Azgınlıktan ölsem şeyimi yalatmam demek istemiş ayıp olmasın diye sansürlemiş😊 Ayak fetişi fantezide olabilir

    2|2
    0|1

Erkekler Ne Diyor 16

  • Umarsız bir kezbanmış kendisi. Ama sorsan eğitim durumuyla falan alakalıydı o yarışma, öyle diyor.

    1|1
    0|0
  • Yav he he

    0|1
    0|0
  • Ayy kıcımın kenarı

    1|1
    0|0
  • Bele veziyetin icine soxum 😃😃😂

    1|1
    0|0
  • la bu kız jüri sarhoşken seçildi galiba başka bir açıklaması yok

    2|0
    0|0
  • Bu kim

    1|0
    0|0
  • Çirkinliğine bir şey diyemiycem de ayak fetişini seviyor herhalde.

    1|0
    0|0
  • Fiziği süper ama😎

    0|0
    4|1
  • Bunun ayagini dusunemiyorum fetisleri imana getirir. :D

    0|0
    0|0
  • Kız haklı abi

    0|0
    0|0
  • kız haklııı

    0|0
    1|0
  • bu neki. b **okunu yerim diyenler bile var biz ne ara bukadar iğrençlestik

    1|0
    0|0
  • Ayak parmağın ayakkabının içinde kalsın

    1|0
    0|0
  • @ValεRie_

    0|0
    0|0
  • cok haklilar

    0|0
    0|0
  • Bende cirkin demistim ayrica iki ay camasir suyuyunda dezenfekte olsa yine öpmem biyerlerini

    1|1
    0|0
Yükleniyor...