Kapat

Müge Anlıyı Harbi Merak Etmeye Başladım Siz?

Müge Anlıyı Harbi Merak Etmeye Başladım Siz?
Kadın olayları çok akıllıca bağlıyor. Hatta benim evde çalışmalarımda kullandığım bir methoduda kullanıyor.
Acaba ekip mi yaptırıyor Müge anlı sadece bir aktör mü arkasında çözenler farklı mı?

(birde öğrendiğime göre Kadının İQ'su 140 mış yuh a, q :D)

Güncellemeler:
güncell

0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • ekip vardır illa ki ama zamanla insan paranoyaya bağlar ya hu, haliyle kadın tüyden nem kapar duruma gelmiş böylece hiç bişeyi kaçırmıyordur

    0|0
    0|0
    • Sherlockun kadın versiyonu suç çözmeye bayılıyo ekiple :D

En İyi Erkek Görüşü

  • kadınlık bişey yok, olay şu biraderim.

    bu karı olayı gündeme getirdiği için criminal adli tıp falan elindeki 30 tane işi bırakıp bu karının gündeme getirdiği vakaları araştırıyolar, çünkü olay gündemde ve çözülmezse EGM suçlanacak o yüzden işi hemen çözüyolar.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ben takip ediyorum çok zeki bir kadın kendi isteğiyle yapıyor bu isi ki yapmasa bu kadar ruh hastasina bir yere kadar dayanabilir

    0|0
    0|0
  • ekip vardır

    0|0
    0|0
  • Tek başıns yapmıyor tabiki ekibiyle birlikte

    0|0
    0|0
    • kendiside çözüyor mu yoksa sadece ekibin dediklerinimi yapıyor?

    • Kendisi de çözüyor. Kadın hukuk falan okuyordu diyr biliyorum baya iyi işinde. Kendini geliştiriyor hep

  • Zekidir ya

    0|0
    0|0
  • kadin batman ile calisiyor

    0|0
    0|0
  • Ekip mutlaka vardir zaten egm çalışıyor elbet onunda rolu vardir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • kadın amerikanın 3 yıldır bulamadığı adamı 1 haftada buldu bırakta IQsu 140 olsun

    0|0
    0|0
    • ekip buluyo diyolar o bir işe yaramıyor diyolar?

    • nah yaramıyor kadın olmasa ekip nasıl bulacak onu az empati yap

    • bana ne kızıyon mk ben mi diyom alttaki adama söyle :D

  • Ekip olmasa müge evde çorabını bile bulamaz

    0|0
    0|0
  • Iyi bari gecilmemisim bu tipe

    0|0
    0|0
Yükleniyor...