Fahriyenin güzelliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu kadına bir şey oldu bir güzelleşti türkiyenin en güzel kadını oldu anlamadım :/ hayır sihirli değneyin yerini bilen varsa söylesin :/
Fahriyenin güzelliği hakkında ne düşünüyorsunuz?



0|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bir değişiklik var cidden ama çözemiyorum :D

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Evet dimi ya ultra bir degisiklik var hemde 😂

    • 3ay

      küçük estetik dokunuşları olabilir, doğru ve yerinde olmuşsa demek :D

    • 3ay

      Ve ayrica saç makyaj yapmasinida ögretmis olabilirler 😂 paranın gözu kor olsun fnfjfj

Erkekler Ne Diyor 13

  • Para ve estetik uzmani insani değiştiriyor kanka xd

    0|0
    0|0
  • Bu fotoları çok mu aradın

    0|0
    0|0
  • Bence o kadar da güzel değil.

    0|0
    0|0
  • zaten güzeldi

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ciddi olamazsin fjcjcjf

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Ya ortalama falan hikaye geç şimdi. Kadınin suanki guzelligi dunya standartlarinin üstünde xd eskiden hic guzel degildi bir kiyaslama yap iste 😂

    • 3ay

      Kızın eski hali türk standartlarının üstündeydi şimdiki hali dünya standartlarının üstünde böyle söyleyim :D

  • Cok cirkin neyi guzel

    1|0
    0|0
  • Tarlabaşı'nda olduğu söyleniyor.

    0|0
    0|0
  • Bence güzel değil :)

    0|0
    0|0
  • Bence tipsiz

    0|0
    0|0
  • güzel bulmuyorum

    0|0
    0|0
  • sen daha güzelsin

    0|0
    0|0
  • Ben daha once kesf etmistim

    0|0
    0|0
  • Makyajsız bunlar hiç

    0|0
    0|0
  • değişen bir şey yok hep aynı çirkin değil ama aşırıda güzel değil bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Saclarda bence olay 😅

    0|0
    0|0
  • Burun ve çene estetiği, botoxda vardır.. Kaş şekli, saç rengi değişmiş..

    1|0
    0|0
  • Ay eskiden neymiş bu

    0|0
    0|0
  • Kaşlarını ve saç stilini, rengini değiştirdi zaten hoştu kadın 😂

    0|0
    0|0
  • Money money money

    0|0
    0|0
  • Burada da güzel 😒

    0|0
    0|0
  • Estetik ve makyajın gözünü seveyim lâkin kendi güzelliğide var.

    0|0
    0|0
  • Bu mu güzel?

    0|0
    0|0
  • Siyah saçı yakıştırmıyorum kumral saçla daha iyi

    0|0
    0|0
  • estetik yaptırmış , ama kadında malzeme varmış demek ki Türkiye nin en güzellerinden

    0|0
    0|0
Yükleniyor...