Zuhal Topal daki melisa melih 'i hiç hakketmiyo siz ne düşünüyorsunuz ☺?

Zuhal  Topal  daki   melisa  melih 'i hiç  hakketmiyo  siz   ne  düşünüyorsunuz  ☺?


Bakın gerçekten bu çok büyük haksızlık ilişkilerinin de uzun sürmiycenden eminim melih e üzülüyorum böyle kasara güvendiği birlikte olduğu için 😑 sizin düşünceleriniz nedir?

  • A. Doğru söylüyorsun, hiç yakişmiyolar
    65%(20)63%(26)Oy Ver60%(6)
  • B. Yakişyolar
    35%(11)37%(15)Oy Ver40%(4)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Tencere kapak

    0|0
    1|0
  • Bu ne be ufacık tefecik insanlar.

    0|0
    0|0
  • Banane :/

    0|0
    0|0
  • ayrılmamışlarmıydı zaten olmamıştı ki melih kabul etmemişti onu zaten zuhal toplal da çıkıyor melisa nefret ettiğim kanal

    0|0
    0|0
  • Pardon? Ne bakima yakismiyorlar tip mi? Sen su karakter mi tip mi sorularinda karakter cevabi veren kiz misin?

    0|0
    0|0
  • Yukardaki lavugu bizim burda gördüm elinde köpek gezdiriyordu arkadasıyladaha cocuk bunlar kurgucular.

    0|0
    0|0
  • melisa çok güzel yaaaaaa 😍😍😍

    0|0
    0|0
    • Git Salça ol o zaman 😬

    • Hepsini Göster
    • Keşkeler keş eder sansini dene

    • beğenmez ki beni :) valla öyle bir sevgilim olsaydı daha ne isterdim ki bu hayatta

Kızlar Ne Diyor 13

  • Ayrılırlar zaten bir kaç güne takma o kadar :D

    1|0
    0|0
    • Ahaha aynen ben melihe üzülüyorum ya

  • Tek derdin bu olsun😇

    1|0
    0|0
  • Senaryo bunlar

    2|0
    0|0
  • niye yakışıyorlar

    0|0
    0|0
  • yakışıyorlar

    0|0
    1|0
  • Evlilik programi izlemem 😐

    0|1
    0|0
  • Böyle programlar var mı hala

    0|1
    0|0
  • Soyledikleri sozler bile kendilerine ait degil ne askindan sevgisinen bahsediyosun😊

    0|0
    0|0
    • Dimi ama çok yapmacık lar kızı sinir oluyorum zaten

  • İzlemiyorum bu tür programları.

    0|0
    0|0
  • Bence Melih çok tatlı susun tatlılar haklıdır ksjdns

    0|0
    0|0
  • Melih tam bir gereksiz 😄😄

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum ama o çocuk daha iyilerine layık mesela bana o kızdaki tip ne öyle ıyykk😄

    0|0
    0|0
    • Ahaha kız çirkin bide birsürü fanları var şırfıntı köpeğib

  • Baska kizmi kalmadi ya😍😍

    0|0
    0|0
    • Dimi baksana sinsilik şeytanlik gözlerinden okunuyor kızın 😃😄

Yükleniyor...