Pop kadar saçma ve iğrenç bişey var mı?

Ya türkçe pop yerlerde hande yenerin serdar ortaçın hadisenin subliminal mesajlarla s*ks türü şeyler ima etmeleri kliplerde hep kilotlu bir karıların dans etmesini geçtim yabancıların popu da vasat durumda. Anlamsız ve s*ks içerikli sözler sürekli açık giyinmiş dans eden kızlar. Rihanna kıçını sallayıp göğüs açmaktan başka birşey yapmıyor beyonce de lady gaga da hele pitbull bildiğin serdar ortaç :D sözlerinde insanı aydınlatacak hiçbir şey yok insanlar niye dinleyip bu kalitesiz insanları zengin ediyor anlamıyorum :)


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • hadısenın şarkılarına akıl sır erdıremedım hıc bır zaman , ne bır anlam var ne bir tutum

    çikolata verdım karnın tok
    aşk buyusu bu zehırlı ok

    bu nedır ya Allah aşkına

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Kapımı çal hadi kapımı çal
      Hazır ettim ben, beni geçir kendimden
      Hadi hadi nefesim ol
      Zehirlendim zehirlendim
      Bu nedir ya :(

En İyi Kız Görüşü

  • evet pop türü kadar saçma bir şey bence yok iyi yapan yok mu var ama nedense saçma sapan iki sözü bir araya getirip sanat diye yutturanlar üstte

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Kilotla dans eden kız görmekdden bıktım kliplerde

Erkekler Ne Diyor 5

  • Teoman dinlesinler diyen arkadaş teoman dediğin nedir eğer gerçekten gerçek müzikten tat alıp keyfini çıkarmak haz almak istiyorsan bunun adresi klasik dönem ve romantik dönem batı müziğidir. Bir başlık atmış bende geldim acaba ne diyor derken teoman gördüm :D

    0|0
    1|0
    • 3ay

      Hadi dede hadi sg :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Neyse sen bu dilden anlamazsin sg nedir canım olmayan şeyin ile beni nasıl sg ediyon sorabilir miyim? Bende var kalın damarlı 19 cm istersen ben seni sg ederim :D sg

    • 3ay

      Aynen dedem ya :D

  • Neye göre iğrenç kime göre iğrenç? Sen sevmiyorsun diye mi iğrenç? Ben hande yener fanıyım ve bu mesajını okuduktan sonra yine hande yener fanı olmaya devam edeceğim.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hande yener fanı olmak nedir jqshqhdhwldşwööd

    • 3ay

      Kendisinin hayranıyım kendisinin sahne performansı aynı zamanda dansçı ekibi harika. Kimseye bir zararımız yok kimsenin tarzına hakaret ettiğimiz de yok ama isteyende ağzının payını alır oturur köşesine. Bence o kullandığın dili torpulemelisin hakaret vari bir soru olmuş bu şekilde eleştiri getiremezsin eleştirinin bir üslubu var hande yenere hanima hakaret ya da küfür falan görsem zaten direk menejerine mail atacaktim savcılığa bildirsin diye

  • Haklisin valla 😂

    1|0
    0|0
  • var arabesk rap

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hahaha :D ya en azından adamları zengin etmiyolar bu rihanna falan zengin oluyo daha çok saçma şarkı yapıyo heryerde de çalıyolar yazık kulaklarıma

    • 3ay

      rihanna yıda sevmem ama en azından onlar gibi böğürmüyo :D :D :D

  • Ne dinlesinler mesela

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Queen dinlesinler yabancı olarak :D türk teoman dinlesinler ne biliyim birçok şey var

Kızlar Ne Diyor 3

  • Birde youtube'da kaç yüz milyon izlenme alıyorlar. sırf küçük yaşlara hitap ettiği için, Allah aşkına work şarkısı ne kadar itici, kızlar justin diye kuduruyor çocuğun yaptığına müzik denilemeyecek.

    1|0
    0|0
  • Aynen

    1|0
    0|0
  • t-pop dediğin gibi a-pop ta öyle ama k-pop <3

    1|0
    0|0
Yükleniyor...