YARIN AJANSLA GÖRÜŞMEM VAR YARDIM EDEN HERKESE +1?

Yarın Family Ajansla görüşmem var. Nasıl davranmalıyım orda? ciddimi yoksa biraz dahamı eğlenceli? Nelere dikkat etmeliyim. Cevaplayan herkese +1 :)


0|0
1|6

En İyi Kız Görüşü

  • Family mayadroomdan farkli sanma hic is olmaz. Sadece senin parani bastan aliyorlar amac para. Vermem desen bile vermek zorundasin. Cunku seni sete cagirmiycaklar bir daha senin yzerinden lazanclafi olmiycak. Mayadroomda ilk setten 40 lira foto ucreti olarak kesilir mesela surekli cagirdiklro ocin. family cagirsa bile 100 kisinin arasina deneme cekimine goturucek aralarinda doger ajanslardan gelen mujdat gezenliler olucak. Bos is. Para vermek zorundaosn

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Family ile görüştüm sadece fotoğraf parası alıyolar? Sonra kayıt parası değil bu dediler. Fotoğrafı onlara yollayıp onlar beğenirse çağırıyolarmış. İş garantisi yok zaten. May

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      oyunculuğun tiple bir alakası yok.

    • 3ay

      canim benim ne halin varsa gor family tarzi ajanslar iyi tipleri cok nadir setr gonderir digerlerii zaten cagirmaz amaclari para almaktir hadi bakalim unlu olda hayranin oluym

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendin ol. Ciddi olmaya gerek yok. Ama laubali de olma yani. Rahat davran. Kendin gibi böyle. Dikkat etmen gereken budur. Kayıt parası alırlar 50-75 gibi bir ücret. Fotoğraflarını çekerler sonra işte, rahat ol çekerken. Gülümse, dediklerini yap. Şöyle böyle dur diyor falan.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Anladım sağol. Kayıt parası vermeyi düşünmüyorum

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Ya aga ücretsiz de bir şey kaybetmezsin. Ajanslardan çıkamazsın başrole. Eğitim alman gerek. Okuyorsan, Üniversitede okumak en iyisidir bu işi. Ama paran varsa, eğitim veren yerlerden eğitim alman gerekir ünlü olmak için, bilgi gerekir, kültür lâzım... Fenogram da var. 75 lira alıyordu en son... Ajans iş geldikçe gönderir işte tipine uygunsa rol...

    • 3ay

      Aynen kanka. Familye kayıt oldum işte fotoğraf çekimleri var. Ha bu ara konservatuar kursuna gitmeyi düşünüyorum.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 5

  • Mülakat varsa kısa mantıklı cevaplar ver ve özel hayat ile ilgili soru sorarlarsa özel hayatım sizi ilgilendirmez demelisin mülakatlarda şaşırtıcı sorular oluyor. Rahat ol kasma heycan yapma sonucu boş ver gir çık sohbet eder gibi anladın?

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Kanka öylede biraz hani atarlı gibi olmuyomu? Kasıyorum çok ona nasıl çözüm bulabilrim?

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      işte bu rahat ol cepheye gitmiyosun sıradan bir iş görüşmesi (biz sizi ararız misali) bir yere ne kasıcan kendini :)

    • 3ay

      Tabi :)

  • Kanka valla tecrubem yok. Ama eğlenceli davranmalisin. sempatik tatli gozukmelisin. :)

    0|1
    0|0
  • gidiceksin oraya bikaç form doldurcaksın 50 tl verip bikaç fotoğraf çekinceksin sonra döneceksin bukadar herşey.

    0|1
    0|0
  • Başarılar

    0|1
    0|0
  • Ciddi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...