Bu hangi ünlünün makyajsız hali tanıyabilecek misiniz bakalım?

Efektli hali
Bu hangi ünlünün makyajsız hali tanıyabilecek misiniz bakalım?
En doğal hali

İpucu
Ve cevappp


Tabii ki ADELE
Bu değişim ile ilgili ne düşünüyorsunuz?


0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Of evet instagramında gördüm herkes çok kötü eleştirmiş. Burda beğenenlerin çıkmasına şaşırdım. Sanırım videoyu yüklesen daha iyi olurdu

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 28

  • eşeğe altın semerde vursan eşektir

    1|0
    0|0
  • Bu kadını da bir şişirdiler bir şişirdiler. Belkide ben beğenmiyorum tarzını ne bilim.

    1|0
    0|0
  • Vay Adele koyayım bu ne ya :D

    1|0
    1|0
  • Allahım makyajı niye bulmalarına İzin verdin :/
    =)))

    2|0
    0|0
  • Paranın gücü şaşırılıcak bir durum yok

    1|0
    0|0
  • Pikasso yaşıyomuşşş :)))

    1|0
    0|0
  • Sabah sabah hayattan sogudum

    1|0
    0|0
  • Tanıyamadım cidden

    1|0
    0|0
  • makyajsız hali daha tanıdık geldi.)

    1|0
    0|0
  • Türk olsa tanırdım da, yabancı ünlüleri pek tanımıyorum. Ondan çıkartamadım görünce. :D

    0|0
    0|0
  • Mk benim adelem ondan daha güzel

    1|0
    3|0
  • Ulan makyaja bak nelere kadir 😒

    1|0
    0|0
  • Adele güzelliği ile değil sesi ile mest edenlerden canısı

    1|0
    0|0
  • her türlü seviyorum

    1|0
    0|0
  • töbeler olsun

    1|0
    1|0
  • Benziyorsunuz 😂

    0|0
    2|0
  • anlamıştım ben adele olduğunu :D

    1|0
    0|0
  • Sizin ne kadar dandırıkçı bir varlık olduğunuzu düşünüyorum

    0|0
    1|0
  • Her hali çirkin

    0|0
    0|0
  • bende evlendiğim zaman bu vakayla karşılaşmaktan korkuyorum alacam elime hortumu yüzüne tutacam

    1|0
    1|1
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 18

  • çok paspal kadın ya :D

    2|1
    2|0
  • Bence yinede güzel la

    3|0
    1|0
  • İyii deee ciltteki lekeleri saymazsak adele zten güzel olmasına bile gerek yok kii cunkuu efsnaa bir sesew sahip muhteşem bir kadın👍👍

    1|0
    0|0
  • karı evrime kafa atmış resmen

    1|0
    0|0
  • Her haliyle güzel kadın

    1|0
    1|1
  • tanıdım gayet bu bir şey değil bence neler var

    2|0
    0|0
  • Yani bu kadın makyajsız da fıstık gibi en kötü halini alıpta yorum yapıyorsunuz oda kendi cirkinliginizin üzerini kapatmak icin. Adriana lima ya bile yapan var lan bir dönün bakın kendinize😄

    0|0
    1|0
  • 1. fotoğraf hiç benzemiyo. Makyajın gücü :)

    1|0
    0|0
  • Bence güzel

    2|0
    1|0
  • Bu kadın güzelligiyle ünlü degil zaten

    1|0
    0|0
  • Ben şok 😨

    1|0
    0|0
  • Aynısı iste hala güzel hala taş

    1|0
    0|0
  • Gene guzel ama hasta ve yipranmis duruyor biraz

    1|0
    0|0
  • Her hali güzel bu kadının. Sesi de şahane

    0|0
    0|0
  • Göt. um s. kişik mi bu kadın?

    0|0
    0|0
  • Hiç bişey

    0|0
    1|0
  • Bu ne ya

    1|0
    2|0
  • Çirkin kadın yoktur makyajsız kadın vardır

    2|0
    1|0
Yükleniyor...