Ben bu kişinin ayda 200 bin TL kazanmasını hazmedemiyorum.. Ya siz?

Merhaba.. Kerimcan DURMAZ. Son aylarda ortaya çıkan bir kişi.. Bir gece kulübünde dj lik yaparak ayda 200 bin TL kazanıyormuş. Demek ki giden var ki, hem gece kulübü sahibi fazlasıyla kazanıyor. hem bu kişi kazanıyor.. Bu durumdan çok rahatsızım. Nesat Ertaş üstadın kredi kartı borcuyla rahmetli olduğu, Barış Manço nun ailesinin uzun süre maddi problemler yaşadığı, Tuncel Kurtiz in evinde hizmetçisi olmayıp, borçluyken, bakkaldan. ekmek aldıktan. kısa süre sonra evinde ölü bulunduğu bir ülkede ben Kerimcan Durmaz ın bu kadar para almasını, en çokta onu izlemek için izdiham yaratan kişilerin varlığını HAZMEDEMiYORUM. Vatandaş olarak varsa hakkım helal etmiyorum. Çok mu abartıyorum sizce? Benim kadar rahatsız olanınız var mı? Teselli bekliyorum.😣😔


5|5
43|71

En İyi Erkek Görüşü

  • Kerimcan midir nedir , onda hata yok. ona bu hakki veren , izdiham yaratan insanlari merak ediyorum.
    Kerimcandan beterleride varmis demekki

    7|3
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kerimcan durmaz oldukça hatta aşırı zeki biri olmalı bence hakediyo aldığı parayı. Adam halkın neye aç olduğunu bu yaşta görmüş daha 94 doğumlu. Soruyorum hangi 94 doğumlu (mesela ben) aylık 200bin kazanıyoruz? Daha üniversitedeyiz aylık 10 lira kazandığımız yok. Kerimcanı desteklemiyorum showlarına falan da gitmem ama çocuk zeki yani. Cinsellik ibnelik bu kadar tabu olduğu sürece bu ülkede, daha çok zengin olur. Kerimcanı eleştiren sizsiniz ona prim veren yine sizsiniz.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      model misin harika görünüyorsun

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Katiliyorum canim. Bende zaten adaletsizligi hazmedemiyorum.. Asil sasirdigim bunca para verip izlemek icin izdiham yaratanlar.. Allah akil fikir versin..

    • 3ay

      Kesinlikle burda suçlu olan Kerimcan değil ona prim verenlerdir

Erkekler Ne Diyor 70

  • Bu kişilerin suçu yok, suç bu kişilere bu kadar para verende. Ayrıca saçma sapan tv programlarında da ayda 1trilyon alanları, spikerlerin 100 er 200er bin lira kazanmalarını düşünürsek gayet normal bir paraymış gibi geliyor. He birde yattıkları yerden para kazanan var mesela operasyon var şu an ülkede hatta ohal var ülkede ama bazıları tatile çıkıyor o şekilde para alanlarda var. Bunları düşünürsek sanki biraz abartıyorsun gibi geldi. Futbol olayına hiç girmiyorum.

    1|2
    0|0
  • bir ürün pazarlamak için öncelikle piyasa araştırması yapılır ve ona göre yola çıkılır , bu da onun gibi birşey insanların sosyal medya düşkünlüklerinin bir meyvesi buna benzer nice fenomen var attığı bir yazı ile para kazanan , bu ve buna benzer kişileri senin benim halkım bu hale getiriyorsa neden hazmedemiyorsun ki? sonuçta kimseyi zorla sokmuyorlar o bara para verip giriliyor yani , tamam pek bir meziyeti olmayabilir ama insanlar sanırım eğleniyor kerimcanla.. eğlence türk halkının taktir edersin ki en düşkün olduğu konuların başında gelir... bahsettiğin kişiye ait çok bir bilgi sahibi değilim sadece senin gibi bir kaç kişinin serzenişi üstüne bilgim var bu tarz boş insanlarla ilgilenmek pek tarzım değil...

    2|0
    0|0
  • Kazancı eyvallah ünlüler bunu yapmasına izin veriyor
    Peki ya cok matrah bir şeymiş gibi hayranlik duyup takipçisi hayrani olanlara ne demeli

    2|1
    0|0
  • yemin ederım İstanbul da bır gece mekanında denk geldim. mınık bır show yaptı tam 5 metre önumde kusacaktım. o iğrenç kalça hareketleri falan allahım

    3|1
    0|0
  • Yerin 500 metre dibinde asgari ücretle aile geçindirenler, bir de paraya para demeyen ne bok yediğini bilmediğimiz tipler..
    O halde söyle Mahsunim...

    Mevlam gör diyerek iki göz vermiş
    Bilmem ağlasam mı ağlamasam mı
    Dura dura bir sel oldum erenler
    Bilmem çağlasam mı çağlamasam mı

    Yoksulun sırtından doyan doyana
    Bunu gören yürek nasıl dayana

    Yiğit muhtaç olmuş kuru soğana
    Bilmem söylesem mi söylemesem mi

    Mahsuni şerifim dindir acını
    Bazı acılardan al ilacını
    Pir sultanlar gibi dar ağacını
    Bilmem boylasam mı boylamasam mı

    1|0
    0|0
  • millet mal neye para harcıyacaklarını saşırıyorlar işte

    2|2
    0|0
  • İsim önemli değil.
    Uzun zamandır, toplumsal yozlaşma içindeyiz.
    Bu da onun sonuçlarından biri.

    Önemli olan, bu toplumsal yozlaşmayı aşabilmek.
    İyimser olmaya çalışıyorum ama,
    bu yozlaşmayı aşmakla ilgili bir umudun yok.

    1|1
    0|0
  • Art talep. Meselesi. İstenmeyen bir kişi olsaydı gece kulübünden içeri bile almazlardı. Rahatsız olmuyorum.

    2|0
    0|1
  • Öncelikle buna bu kadar prim yaptıran yine biz oluyoruz.
    Bundan daha ötesi, haksızca milyonlar kazanan bir sürü insan var bu ülkede.. kerimcan nedir?

    1|0
    0|0
  • Kazansın arkadaş çalmıyor çırpmıyor sonuçta.

    3|0
    0|2
  • Bu gereksizden daha gereksizi var ise o da buna ilgi gösteren boş insanlar.

    2|0
    0|0
  • Cinsel gorusu beni ilgilendirmez ama iki bagirp ablaniz star bebegim diye bagrp kizlarin muallak ile foto cektirmek icin izdaham cikarmasi yani ulkenin durumu iyi degil

    1|1
    0|0
  • Ülkede yasak elma olursan en çok sana talep oluyor. Bu herif erkek dj olsaydı böyle olmazdı. Sonumuz Pompei faciasına doğru gidiyor hayırlısı. Bizim insanımız gerçekten insanlıktan çıktı böyle insanlara hayranlık duyup ciddi kazançlar sağlıyorlar ve insanları bu tarza yönlendiriyorlar.

    1|0
    0|0
  • Ben de rahatsızım ama onu o seviyeye getirenler daha suçlu. Ona hayranlıkla bakanlara ve onu şımartanlara da tepki koymak lazım.

    1|0
    0|0
  • Bunu bu hale getirenlerin çoğunluğu bayanlar.!
    yok inanamıyoğğrummm bilmem ne diye kızların hoşuna gitti bir ara her kızın ağzında sakız gibiydi yok ablan star bebeğimler felan 1 kuruş etmeyecek adam zengin oldu itibar görür oldu

    1|0
    0|0
  • Seninle aynı fikirdeyim..

    1|0
    0|0
  • Kesin birinin yavşağıdır o

    1|0
    0|0
  • Calısıyo kazanıyo umrumda degil kimin ne kazandıgı

    1|0
    0|0
  • bunun suçlusu tamamen halkımızın daha çok gençlerimizin kendi değerlerini görmeyip kendi değerlerini yobaz ve banal bulup avrupai şeylere özenmesi

    2|0
    0|0
  • Böyle düşünmekte haklısın.

    1|0
    0|0
  • Aptallar para vermek için çırpınırlar.

    1|0
    0|0
  • Yanlız değilsin

    1|1
    0|0
  • znegin olmak için ibine mi olmak gerekiyor mk

    2|0
    0|0
  • bu ı-r-ı-pı-çıçığını izleyinde görün mk malına kimler değer ve önem veriyor

    https://www.youtube.com/watch?v=vBSg4RIVJ-c

    1|0
    1|0
  • Ozet

    Zengin olmak istiyosanız gay olun

    1|0
    0|0
  • Neşet babaya dediler ki gel devlet sanatçısı ol kültür ateşesi ol dediler o dedi ki ben halkın sanatçısıyım dedi mekanı cennet olsun

    1|0
    0|0
  • Milletin amacı sadece snap atmak , popüler insanlarla aynı yerde olduğunu göstererek prim yapıp kendi egolarını tatmin etmek gibi bir olayları var... Bende hazmedemiyorum emin ol..

    1|0
    0|0
  • Bu kerimcanların hepsi böyle zaten. bir tane düzgün kerimcan görmedim. Kerimcan diyince bile kereviz falan geliyor. En sevmediğim yemek.

    1|0
    0|0
  • Bişey demiyorum.. dıptıs cıptıs kızlar contiler.. müzik ve sanat bu oldu yazık.. yurtdışına gidicem imkanım olursa ve orada müziğimi icra edicem lanet olsun gelinen sahici nokta bu..

    1|0
    0|0
  • Vur de vuralım:)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    40

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 42

  • bu adam en azından birilerini eğlendiriyo, müzik yapıyo da alıyo o parayı. bunu hazmedemiyorum demeden önce meclisinize bir bakın. adamlar uyuyarak ayda 15.000-20.000 lira para kazanıyolar bu hazmedilesi bir şey mi?

    4|2
    4|2
    • 3ay

      Hemen siyasete bagla arkadasim sizde laf atmak icin her seyi siyasete bagliyosunz

    • 3ay

      @CiftMideliAdam böyle saçma sapan muhabbetlere de gerek yok o zaman. ülkenin gerçekleri bunlar siyasete bağlamak değil..

  • 1. si emeğinin karşılığı ya da değil bir şekilde anlaşıyor ve o parayı alıyor. Vergi kaçırmıyo başka bişey yapmıyo neyin hakkı? 2. si alan memnun veren memnun sana ne? 3. sü de sosyal medyada gördüğün cümleleri kopyala yapıştır yaparak kendi fikrinmiş gibi sunman da bu adam kadar boş.

    1|0
    3|3
    • 3ay

      Ben isim geregi uzun zamandir sosyal medyada ne var ne yok cok bilmiyorum. Kerimcan Durmaz adini duydum ama ne is yaptigini bu kadar para kazandigini bilmiyordum.. Ben hazmediyorum. Zaten hakkim varsadefim. Ozgur bir ulkede yasiyoruz. Elbette kimse kimsenin ne kazandigina karisamaz. Elbette alan memnun satan memnun. Ancak tum bunlara ragmen HAZMEDEMIYORUM. Cunku Adalet, birinci önceligim. Sende veya kimsede benim ne dusundugumu yazma hakkima karisamaz. Saygilar.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Hayatim senin niyetin benimle kavga etmek mi. Buysa yanlis kisiye yazuyorsun. Cunku ben kavga edecek, polemik yaratacak en son kisi bile degilim.
      Sana saygi duyuyorum. Ama beni lestirdigin konuya cvp veriyorum. Uzun zamandir sosyal medya yi takip etmiyordum. Tabiki son zamanlarda ilgileniyorum Yazilanlari bende goruyorum. Hak ta veriyorum. Kisisel dusuncem de bu yonde.. Benle bir derdin. olmasin. Ks yonetimi bu soruyu super soru secmis. Az once gordum. Amacim bu degildi. Ozgun soru diyorsan profilimi aciyorum. Bir bak istersen.. Belki yanildigini anlatsin. Sana okuyorsan basarilar, calisiyorsan bol kazanclar diliyorum. Usak tan sevgi ve selamlarimla..😊

    • 3ay

      Ben seni ciddiye almadım ki kavga çıkarayım bana kendi "özgün" fikirlerinle gel o zaman tartışalım. Ankara dan saygı ve sevgilerle :)

  • çok umurumda değil lakin bunu böyle yapanda bizim insanlarımız
    hayır ne özelliği var da bu kadar abartılıyor bu varlık?

    1|0
    0|0
  • Sacma. kerimcanin nesini hazmedemiyosun? bu isler show isi. o kisinin sesine gitmiyor kimse. sese gidecek olan insanlar neset ertasa gidebilirdi ama bence boyle olmasini sessiz kalarak kendi secti. evet yaslanmisti , gücü yoktu ama bizim millette vefasiz. halk muzigi zaten deger gormeyip dinleyenler de ezik kabul edildiginden bizim artik ozentilikten cikmamiz gerektifigini dusunuyorum.

    0|0
    1|0
  • Bu kişilere parayı kazandıranlar utansın.

    1|0
    0|0
  • Adam işini yapıyor eğlendiriyor ve her şeyi hak ediyor bence Kerimcan kalp 💕 çok tatlı yerim onu sevimli padikkk

    0|0
    1|2
  • Bence bıraz fazla abartıyosun😀 Kerımcana kadar haketmeden trılyonlar kazanan insanlar var ekranda yalandan ağlayıp duygu sömürüsü yapan bu en azından sempatık

    0|0
    1|1
  • Cok haklisin sonuna kadsr katiliyorum. Böyle b. Ktan bir insani boylesine degerli hale getirdiler. Internetten imza kampanyasi baslatsak bir sonuca varir miyiz acaba :/

    1|0
    0|0
  • Millet alin teriyle kazaniyor bu da bir yerlerini sildirip ladin gibi takiliyor bunu da birşey saniyolar gibi para veriyolar boşver sen Allah seninde calisanlarinda hakkini verir 😊

    1|0
    0|0
  • Ne diyek aha sen söyle 😂

    1|0
    0|0
  • Valla ya halk 1300 ile yetinmeye çalışsın bu top ne bok yapıyor da o kadar para alıyor

    2|0
    0|0
  • Niye bende milletvekillerinin aldıkları parayi hqzmedemiyorum ama yapcak bisi yok. Bak ulkenin agzina zictilar. Kerimcan kimin agzinq zicmis :d

    0|0
    0|0
  • Kerimcanin ne sucu vae? Sana bukadar para verseler onca hayranin oksa sende yapnaz misin? Suc bunu seven bir tarafini kaldiranda

    0|0
    0|0
  • Dönemler farklı, üzülme

    1|0
    0|0
  • Bende rahatsizim aslinda

    1|0
    0|0
  • rahatsiz oluyoruz da yapacak bisey yok. burada sanat yoksa bile bir akım bir tarz var. pop müzik, popüler kültür vs vs bunlar günlük tüketime dayalı şeyler. bu tarz şarkılar da böyle bu tarz insanlar da. onlari yaşlandıklarında sevecek hayranları olmayacak zaten.

    0|0
    0|0
  • Aynen ya. Kim seviyo bunu nasıl kazanıyo anlamıyorum

    1|0
    0|0
  • Allah be... versin

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle çok mantıklı ve doğru bir konuya değinilmiş 👍
    Ülkemizde böyle insanlar oldukca Kerimcan gibileri daha çok baş tacı olacaktır 😑

    0|0
    0|0
  • Abartiyorsun. Sacma. Adam bir rol sergiliyor, cok acik. Insanlarda buna gulerek izliyor

    0|0
    0|0
  • Millet uçmuş
    Nasıl seviyesiz ahlak yoksunu bir toplum olduk..
    Prim verilen tiplere bak kadın desen değil
    Erkek desen hiç değil..

    0|0
    0|0
  • Sevimsiz itici bir birey. Malesef hakkettiğinden fazla ilgi görüyor. Cinsel kimliği bizi ilgilendirmez ama bana rol yapıyo gibi geliyor.

    0|0
    0|0
  • Yahu ne saçma düşüncedir Nesat Ertas ın kredi kartı borcu ile ölmesiyle Kerimcanın kazanacağı paranın arasındaki alaka nerede yani misal bu ay 1 milyon ₺ falan alacak kendi zamanında fenomen olan birisi yani atıyorum bundan 50 sene sonra başkası çıkar bu kredi borcuyla ölür.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Burda sanatci kimlikler ve deger ile kazanclarinin örtüsmedigini anlatmak istedim.

  • Etki tepki yaptı adam... Napalım o parayıda ona kazandırtıyolar işte ki çok şaşırdım toplumun kabul etmesine düşkünlüğüne

    0|0
    0|0
  • Soylediklerinde dogruluk payi var ama herkes ayni seyden zevk almaz ki zorunda da degil ayrica.
    Olabilir yani kaldi ki olmuş zaten.

    0|0
    0|0
  • 200 bin fazla ya ama belki hayır dalan yapıyordur

    0|0
    0|0
  • Snapchatt'en konuştu zaten ben böyle kazanmyrrum hepsi abartı dedi zaten

    0|0
    0|0
  • Ben de

    0|0
    0|0
  • Hiç abartıyorsun emin ol. Bunu sen paylaşmasaydın ben paylaşırdım. Bu kadar da iğrençlik olamazdı! Ordaki beyinden yoksun insanlara ulaşır belki bu tepkiler de artık ne Yaptıklarının farkına varırlar

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    12
Yükleniyor...