Kapat

Adaletine tukurelim mi bu dunyanin?

Tv kadin oyincular var. ven bazilarindan guzelim. bazialrida benden guzel. oyunculuk tipe bakmyo demeyin egtimini alicam zatan.
Bodrum masalini izledim basrildeki kizlara baktim. hepsinden guzelim (egoist demeyin)
Adaletine tukurelim mi bu dunyanin?



Bas roldeki kizlar bunlar. nasilar. bodrum masalini izlediyseniz gormissunizdur zaten. bunlar guzel fotolari bide. O basroldeki cocuk bunlarlarin yanida. of yaaa

Güncellemeler:
Guncel

0|0
3|1

En İyi Erkek Görüşü

  • oyunculuk tipe ve tanıdığa bakıyor. Ama sende çok egoistsin. Hiç sevmem egoistleri

    0|0
    0|0
    • O egoist degilim cidden orda yazana bakma oyle dedim ama sen fuzel misin ki olcak

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yiğidin malı meydan da olur seni de bir görelim

    0|0
    0|0
    • Takip ediyom ozele gel abaza cok sitede ondan penbe panter benim

  • İlk kız güzelmiş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...