24 yaş oyunculuk eğitimi alıp sektöre adım atmak için çok mu geç?

Arkadaslar universiteyi gec kazandim Şu an hukuk 3. sinif ogrencisiyim. Hep derdim okulu bir bitiriyim oyunculuk ile ugrasacagim. Ama sizce artik gec mi kaldim? Olmaz mi? Kafam o kadar karisik ki. Egitim alsam bosuna mi? Sektore girsem cok hizli adim atabilirim. Ailemize avsar yapimi uyeleri cok samimi. 24 yasindayim.


0|1
4|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaşın geç biraz ayrıca başrol oynamadığın sürece oyunculukta para felanda yok maalesef bölüm başına 2-3 bin veriyorlar hatta basit oyuncuysan 800-1000 felan para kazanmak için istiyorsan yanlış yoldasın ama bu senin için bir tutkuysa peşinden git derim bende oyunculuk eğitimi alıyorum bu arada :)

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Hepsini cok iyi biliyorum ama bu islerlerin tanidiklarla yurudugune cok sahit oldum o yuzden kendimi sansli hissediyorum. Basarilar kardesim sanada🙏

    • 3ay

      Teşekkür ederim :)

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç bulaşma bndede o heves vardı yazıldım ajansa bir sürü diziye gittim yard oyuncu olarak değmez sürünüyor insanlar para desen parada yok düzgün

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Bilmez miyimm mayadrooma kayitliydim 40 liraya 12 saat gunesin altinda cekim yaptigimizi bilirim ki sadece flu olarak basrolun arkasinda sacim gorunmus hakaret gibi ama iste egitimizsiz oldugumuz icin egitim aldigimda avsar yapim bana yardimci olacak guzel yorumuzun icin tesekkurler kisaca egitimsiz ajansa gitmeyin😊

    • 3ay

      Ben başrolün arkadaşıydım dizinin başından finaline kadar oynadım her bölüm yüzüm gözüktü. Ama değmez .

      Hayırlısı olur inş.

    • 3ay

      Ya insani cok yoruyor yipratiyor haklisiniz ama insan yine de istiyor iste simdi sorucam hangi dizi diye e o zaman niye gizli kullanici oldum diyceksiniz sagolun gorus icin😊

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bence Geç değil

    1|0
    0|0
  • Üniversitede bölümünü okumadan da olabilirsin. Ajanslara kayıt olursun. Eğitim için kursları falan vardır. Belediye tiyatroları falan gelir işte.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Sagolunn bir ajansa kaydoldum figuranlik ajansi cikti mayadroom sonra umidimi yitirdim. Simdi nir atolyeden egitimi alirsam avsara alicaklar cok tesekkurler gyzel gorusunuz icin :)

    • 3ay

      Bir arkadaşım da konservatuar okuyor ama okula başlamadan önce de dizide bulundu. Tabi belediye tiyatrosunda çalışıyordu yani yeteneği ve tecrübesi vardı

  • Ben hiç eğitim almadan geçtim kameranın karşısına 1,5 bölüm

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Ya oyle cok var mayadroom goturuyor istersek arka sokaklarda 5 kez farkli makyajla sucluyu oynayalim ama iste 1.5 bolum 😳

    • 3ay

      Ünlü olmak tuhaf 😎

  • hızlıysan sıkıntı yok :)

    1|0
    0|0
  • Niye gec kalasin kardesim burda onemli olan senin kendini gelistirmen. Kendini gelistirdikten sonra bence 30 da bile baslasan olur yeterki isinin kurdu ol iyi ogren isini

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Ya tesekkur ederim zaten basroller bile 30 yasinda ama ben kendimi gec kalmis gibi hissettim. Icimi rahatlattiniz sagolun.

    • 3ay

      İnsanlara fena gaz verrim hayattan bıkarsan yaz gene buraya canlandırrım :)

  • Galiba

    1|0
    0|0
  • yetenek varsa yasin önemi olmaz heralde

    1|0
    0|0
  • çok geç bence :D

    1|0
    0|0
  • yok be morgan freeman ik filmini 30 lu yaşlarda cekmiş

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Ya insallah o kim bilmuyorum ama harika yorum benim icin ki zaten basrollere bakarsak 18 20 yasinda basrol yok suan😊

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Tamam tamam izledigim filmleri var esaretin bedeli sihurbazlar cetesi baskada bilmem. Ki zaten hayatimda yabanci dizi film izlemem turk kafasindayiz zengin erkek fakir kiz, patronuna asik olan kiz dizileri bizim izledikelrimiz😊

    • 3ay

      az ufkunu genişlet :/

  • Tanıdık varsa hiçbirzaman geç değil

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Bu islerde torpille yuruyor ne yazik ki. Neyseki var. Sagolun🙏

    • 3ay

      Ne kadar çok torpile bağlı olduğunu iyi biliyorum sektörün içinde olduğum için

    • 3ay

      Keske oyle olmasa ama iste turkiyenin de dunyaninda kurali bu olmus. Guzel gorusunuz icin tesekkurler🙏

Kızlar Ne Diyor 3

  • Tip var mı yani o zman atillirsn fark etmez guzellogıme varsa

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Kendimi asla ovmem, ovemem. Guzellik gorecelidir evet ama ekrana yakisacagimi cok duydum. Manken gibi kiz vs. Tesekkurler yorumunuz icin🙏

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Evett aynen oyle yapacagim insallah egitimi okulla beraber yapacagim bu okulu kazanmak icin cok kurek cektim yazdigimi okuyunca ben de oyle dusundum de once okul tabi tesekkurler🙏

    • 3ay

      Rica ederim yolun açık olsun. 😊

  • hayır ama eğitimin uzun sürerse kötü

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
Yükleniyor...