Ve bir yaz daha Doktorlar'sız bitiyor. Ne düşünüyorsunuz?

Ve bir yaz daha Doktorlar'sız bitiyor. Ne düşünüyorsunuz? Bünye Alışmış bir kere insan özlüyor :)

Güncellemeler:
3ay güncelleme 1...
3ay Güncel 2...

2|1
23|35

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 34

  • cidden bende özledim ya ama geçen yaz yine bir kanal yayınlıyordu artık yayınlanmıyor mu hiç bir yerde :D :D

    1|0
    0|0
    • 3ay

      aradım ama nafile yok artık😅😅

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      he valla bir ton hastalık öğrendik 😂😂

  • Deli gibi izlerdim la :) hala bazen izlerim :D kutsi ile fotografları vardı kutsiden imzalı gitarım var :) öyle keşke gene aynı kadro kutsi yasemin falan toplaşıp başlattılar polis dizileri bakıyor artık :) arkasokaklar bir bitmedi kaç bölüm yaptılar doktorlar niye bitti :(

    1|0
    0|0
  • Bu diziden aklımda kalan tek ayrıntı Aysun Kayacı'nın soyunma sahnesi.

    1|0
    0|0
  • Bısı dusunmuom kanks

    1|0
    0|0
  • Aa bak nerdeyse unutucaktım bunu netten bölümlerini mi izlesem ne yapsam bende niye hayatım sonra 2 senedir ters gidiyor diyordum meğer bundan dolayı imis

    1|0
    0|0
  • Zenan aşkımı çok özledim.

    1|0
    0|0
  • Kader işte

    1|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    1|0
    0|0
  • hiç izlemedim

    1|0
    0|0
  • fark etmemiştim 😂

    1|0
    0|0
  • yaz gibi gelmedi, onları görmeden :/

    1|0
    0|0
  • Yeter gali yani sende biteli kac sene oldu arkasina kac senedirde tekrar verdi sıktı artık

    1|0
    0|0
  • Allaha şükür diyorum

    1|0
    0|0
  • House M. D ya da Nip Tuck izleyin!

    1|0
    0|0
  • birşey düşünmüyorum.

    1|0
    0|0
  • kiraz mevsimi vardı, muhtemelen 9-10 senede onu izleriz yazın

    1|1
    0|0
  • Çalışan bir insanım o yuzden televizyon izlemiyorum :)

    #ProqrammeR

    1|0
    0|0
  • Ulan iyi ki bizim dizileri izlemiyorum millet neler çekmiş ne :/

    1|0
    0|0
  • Aynen con vaynen

    1|0
    0|0
  • Nasıl olsa tv izlemiyorum.

    1|0
    0|0
  • harbiden artık oynamıyor 😁

    1|0
    0|0
  • Ne yaparız ki

    1|0
    0|0
  • Açıyım da internetten izliyim :D Eksikliğini hissettim :D

    1|0
    0|0
  • Bu konuyu konuşmamız lazım. :)

    1|0
    0|0
  • ey gidi günler ne izlerdik zamanında :D

    1|0
    0|0
  • İnanmayacaksın ama bazen netten izliyorum

    1|0
    0|0
  • aa ben hayatta geçirmem internet denilen bir şey var sonuçta :D

    1|0
    0|0
  • Boşver onlarsız bitsin 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • bu sene oynamadı mı ya ilginç

    1|0
    0|0
  • Bitsin bir zahmet

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 22

  • İyi geçmiş olsun 😂 😂

    1|0
    0|0
  • Çok üzgünum gerçekten internetten bölümlerini izleyerek telafi ediyorum yoksa yaşayamam ajsjj

    1|0
    0|0
  • Çok şaşırdım niye oynamadı ki :D

    1|0
    0|0
  • dizinin bölümlerini ezberlemiştik resmen hxkdödld

    1|0
    0|0
  • Özledik ya

    1|0
    0|0
  • Ozledik

    1|0
    0|0
  • üzgünüm

    1|0
    0|0
  • Cok üzgünüm

    1|0
    0|0
  • Üzücü

    1|0
    0|0
  • Kurtulus diyorum

    1|0
    0|0
  • evet ya çok sverdim yaz ın ki dizimdi şimdi doktorlar olacaktı bide anne limonatası içerek izlerdim

    1|0
    0|0
  • Ahahah show tv çok ayıp ediyor iki senedir 😄 doktorlar yazın başladığının habercisiydi oysa ki...

    1|0
    0|0
  • Hic izlemezdim :)

    1|0
    0|0
  • Eskiden çok izlerdim :) özledim gerçekten

    1|0
    0|0
  • ömer öldüğünde zeynebin ağlama sahnesini unutamıyorum

    1|0
    0|0
  • Harbiden çıkmıyor artık :D

    1|0
    0|0
  • Dimi bir eksiklik var içimde 😢

    1|0
    0|0
  • Aynen la 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • eksik hissediyorum kendimi :)

    1|0
    0|0
  • o be sonunda show her saat doktorları veriyordu

    1|0
    0|0
  • Sukrediyorum ya la

    1|0
    0|0
  • ahahah intörn hekimliği doktorları izleye izleye yapan bir nesil yetişti.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...