Sharon Stone, 58 yaşında, makyajsız ve bikinili iken sizce de seksi ve hatta muhteşem görünmüyor mu?

Kendisi seksi olmak hakkında şöyle demiş: "Belli bir noktada kendine şunu soruyorsun, 'Seksi olan nedir? Sadece kalkık memeler değildir. Mutlu ve eğleniyor olmaktır, birlikte olabileceğin insanı sevebilecek kadar kendini sevebilmektir. Eğer seksi olanın 'Temel İçgüdü! de canlandırdığım karakter olduğuna inansaydım bugün çok zor günler geçiriyor olurdum"

It's so hot today! #summer16 #staycoolSharon Stone (@sharonstone) tarafından paylaşılan bir fotoğraf (30 Tem 2016, 19:29 PDT)





6|7
79157

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabii böyle olur o olmayacakta ben mi olacağım.
    Benim ülkemin kızı mı olacak,
    Hep aynı edebiyat yaa bırakın bu palavraları kardeşim.
    Dünyayı sömüren bir ülkede yaşayıp birilerini açlığa mahkum edip saltanat içerisinde yaşayıp ondan sonra edebiyat yapmayı temel içgüdü sansaydım falan fıstık diye edebiyat yapmayı
    O filmlerden aldığınız milyon dolarlar ile ünlü diyetisyenlerden destek al millet içmeye süt bulamazken süt dolu küvetin içinde masaj yaptır.
    Hayatı boyunca kimsenin yiyemeyeceği yiyecekleri yee, ortamlarda bulun, geçim sıkıntın olmasın.
    Ülkende refah seviyesi yüksek olsun, aşırı uç yaşamlar olmasın.
    Kimse ölmesin başında ülkeyi karıştıran sürekli bir şeylerin altını eşiştiren kaos ortamı yaratan bir liderin olmasın,
    Orta gelirli bir ailenin havuzlu dublex evde oturduğu bir ülkede yaşa tabii dipdiri olursun.
    Bırak şimdi şimdi şöyle sansaydımları falan sharon yeme bizi şimdi.
    Bulgur ve soğan ile büyüseydin nah dipdiri olurdun..

    33|8
    1|1

En İyi Kız Görüşü

  • havuzumuz vardıda biz mi yüzmedik :D spor salonu 60 liradan başlıyor aylık :D veremiyorum. yürüsen sadece bacakların inceliyor sarkmalar geçmiyor. banada onun gibi spor hocaları ve boş zaman verin bende öyle olayım. hatta bin basarım hıh.

    7|5
    3|0
    • Hepsini Göster
    • @Tavukmuyuz ben seni bilmiyom?

    • Sağlarındaki sollarındaki fazlalıkları da ya alınıyorlar ya da çektiriyorlar 😋😋

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 156

  • Para onlarda, Photoshop'taki Warp modu gibi istedikleri bölgelerini çektirip düzelttiriyorlar

    9|3
    0|0
  • onun gibi olamayan 20 yaşında kızlar var..

    4|8
    3|0
  • bu ülkede gülmeyi unuttuk!

    7|3
    1|6
  • Fiziği 58 yaşındaki bir kadına göre fazla güzel.
    Hatta 30 yaşındaki bir kadına göre bile fazla seksi.

    1|0
    0|1
  • Bu hali ile türk hatunlara daş çıkarmıs kanks

    1|2
    0|0
  • Yoo, sıradan bir kadın gibi görünüyor.

    2|0
    1|1
  • 58 Yaşında durmuyor yalnız iyiymiş Maşallah :)

    1|1
    0|0
  • Sıradan bir kadın.

    0|0
    0|0
  • 4-5 yıl önce kendini güzel bulmaduğu için psikolojisi bozulmuş insan

    1|2
    0|0
  • kadın stone

    2|2
    0|0
  • Aslında bu dini düşünmeyen insanları hep merak etmiştim Düşünsene insanların hiçbir dini inancı yok ve tamamen dünya hayatı için takılıyorlar ölüm onlar için bitiş çok garip abi ya

    1|0
    1|0
  • Kadın görün kadın

    1|3
    2|0
  • Kadın 58inde bizdeki tüm 20 likleri cebinden çıkarır

    0|4
    5|0
  • yaşlanmayı unutmuş.

    2|0
    0|0
  • Gerdire gerdire bir hal olmustur buda demet akalın gibi shdj

    3|0
    0|0
  • yani... dogru söze ne denir söylediklerine katılıyorum

    1|0
    0|1
  • Hala gideri var kadının.

    1|0
    0|1
  • Ben, zengin rahat bir hayatın insanın fiziğini etkilediğini düşünüyorum. Çok genç yaşlardan itibaren bir seks ikonuydu. Vücudu eski güzelliğinde olmadığı için kendimi seviyorum gibi bir şey söylemiş.

    Eski vucüduyla şimdiki arasındaki fark bariz ortada. Yani Sharon u Sharon ile kıyaslamak daha doğru çünkü o özel bir kadın.

    Kocasından dayak yiyip evlere temizliğe giden Şerife Sibon olarak ta doğabilirdi :D

    0|0
    0|0
  • insan kendine özen gösterip bakınca tabi ki seksi görünmesi normal. 58 yaşına gelmiş duba gibi olmuş, çökmüş bir insan olmamak için kendine bakmalı kişi. ki seksi görünebilsin. boşverirsen, koy verirsen olacağın tür kendini belli eder. sarkmış bir vücut...

    0|0
    0|0
  • Wvet

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    136

15 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 78

  • Seksi olmak vücut hatlarıyla ilgili bir şey değil, eda'dır yaydığın enerjidir..
    Ve kadın her yaşta güzeldir, kendini sevsin yeter ki..

    1|0
    0|0
  • evet öyleymiş. vay be

    0|0
    0|0
  • 58 yaş ve bu kadar sexy bir bayan. Gerçekten mutlu olmanın kendini sexy yaoabileceğine inanmış birisi hayranıyım adeta 25 yasında.

    0|0
    0|0
  • temel içgüdü filminde hayran olmuştum bu kadına, hala hayran olunası.

    0|0
    0|0
  • Makyajsız korkuttu vücuduna diyecek bişey yok fakat silikon ve makinelere girince böyle taş olurlar bu yaşta bile

    0|0
    0|0
  • şu kadınları övdüğünüz kadar ajda pekkanı övmediniz lan
    http://www. İstanbul .com/Files/Ajda-Pekkan.jpg
    www.ayakligazete.com/.../ajda-pekkan.jpg

    0|0
    0|0
  • Cidden iyiymis

    0|0
    0|0
  • Masallah gercekten...

    0|0
    0|1
  • Gerçekten harika

    0|0
    0|0
  • Doğalsa bunlar yaşına göre çok yi

    0|0
    0|0
  • Ne güzel kadın kendine güveniyor işte

    0|0
    0|0
  • Hala tass ya

    0|0
    0|0
  • Kadin gibi kadin

    0|0
    0|0
  • bunun neresi 58 la bebek gibi

    0|2
    0|0
  • Bu yirmilik kız mk

    0|0
    0|0
  • Masallah ayni ben

    0|0
    0|0
  • Her kadının hayat şartları bunun gibi olsa 60 yasında da seksi olunur tabii

    1|1
    0|1
  • Evet muhteşemmm...

    0|0
    0|0
  • Güzel söylemiş dik memeli stone 😀😀

    0|0
    0|0
  • Bir jessica lange değil

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    58
Yükleniyor...