Dünya'nın en çok kazanan ünlüsü dudağınızı uçuklattı mı?

Dünyanın en çok para kazanan ünlüsü Taylor Swift! 2016 yılı başladığından beri kazandığı para 170 milyon dolar ,bu da TL ile yaklaşık 510 milyon lira bu kadın coşturuyor! Bir şarkıcı nasıl bu kadar fazla kazanabilir yaa?


0|0
11|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Genç yaşta ünlü olup bu servetleri kazananları gördükçe hep kendime nerede hata yaptığımı soruyorum!

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Parası beni ilgilendirmez Hiçbiri Hakketiği parayı kazanmıyor biz terden ölelim helal para kazanmak için millet yattığı yerden beleşe para kazansın kader şansı onun öyle bizim böyle ama şuana kadar Şarkı söyleyerek kazanan sanatçı Michael Jackson'dır bu adam bir kral kazansın ona birşey diyemem.

    0|0
    0|0
  • Gene mi zenginin malı konuşarak yorulacağız

    1|0
    0|0
  • Baane

    0|0
    0|0
  • bunlar yüzünden asgari ücret yükselmiyor işte :D

    0|0
    0|0
  • ulan 170 milyonun 1 milyoncuğunu verse yedi ceddimi zengin ederim ben :D

    0|0
    0|0
  • Salla ya bize ne ak sdjjs

    0|0
    0|0
  • çirkinleştikce daha çok kazanıyor demek ilginc.

    0|0
    0|0
  • Yarisini dunyaya eşit dagitsa herkes zengin olur mk

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Çok fazla gereksiz kazanıyo

    0|0
    0|0
  • İyi para ya :D bizim tayyipte bu kadar kazanıyor mu acaba :D :D

    0|0
    0|0
  • zenginin malı , senin gibileri yorar...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Taylor swift youtube rekorlarini kiran bir çok grammy ödülerini kazanan ( beyonce hariç ) çok sevilen ve instagramin eski kraliçesi ve en yakin arkadaşi selena gomez instagram kraliçesi çok seviliyor buda onun hayranlarini kendisine çekmesini sağliyor.
    Bu kadar kazanmasi normal bence ve o artik bir pop kraliçesi.

    3|1
    0|0
  • Hımm düşünelim bu kadın youtube de son albümü Yayınlanmadı yani teli f haklarinda falan iki ton zirvaladi sonra millet albümü dinlemek için ya konsere gitti ya da albümü satın aldı yanii sonuç olarak kadın busene patladı hem bu sene magazinden Adidà inmedi

    0|0
    0|0
  • Parasını geçte. Önceden doğal güzeldi. Saç rengi bal köpüğü gibiydi. şimdi kendine yazık etmiş. Ben ordayım hala. yaşı kaç bilmiyorum Şu an 40 yaşında gibi

    2|0
    0|0
  • Bu kadın çirkinleşmiş mi bana mı öyle geldi

    1|0
    0|0
  • Biseyede benzese😪

    0|0
    0|0
  • Vay be

    0|0
    0|0
  • Nolmuş buna😬

    0|0
    0|0
  • başkaları daha cok haketiyodu bnceee

    0|0
    0|0
  • O degil de sac stili hic yakismamis.

    0|0
    0|0
  • 510 milyon tl kazanırsın ama bir deri bir kemik kalırsın

    0|0
    0|0
  • zenginin malı fakirin çenesini yorar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...