Victoria Beckham'ın kızını dudağından öpmesi olay oldu. Siz ne düşündünüz?

Victoria Beckham'ın kızını dudağından öpmesi olay olmuştu siz annenizin dudağından öper misiniz? Ben evet.


0|1
45|46

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunu birçok kez gördüm bir sorun yok. Annesi sonucta.
    Asıl sorun ne biliyomusunuz. Hiçbir bagı olmadıgı halde küçük erkek çocugunu dudagından öpen kızlar. Evet böyle kızlar çok var. Tam tersini düşünün. bir erkeğin küçük bir kızı dudagından öptügünü. Öldürürler dimi. O zaman kızlar da öpmesin küçük erkek çocuklarını. Bu da tacizdir.

    3|2
    0|1

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 45

  • Ben oğlumunda öperim. Abi bu çocuk daha cinsel kimliği oturmamış bir canlı zamanı gelince doğru yanlış öğretilir zatende bu saçmalıklar nedir ya..

    1|0
    0|0
  • yaş olarak net hatırlamasam da ben de küçükken annem öperdi dudağımdan küçük masum öpücük olarak. belli bir yaşa gelince bıraktı tabi bu huyunu :)

    2|0
    0|0
  • Anne yani gayet normal

    2|0
    0|0
  • öpmem..

    1|0
    0|0
  • Cocuknlan. o ne var bunda

    2|0
    0|1
  • Ne var bunda ufacık kız

    1|0
    0|0
  • burada kimi öperim çocuğum gibi düşünebilir.. aslında durumua öyle bakılmamalı.. çocuuğun bazı şeyleri farklı algılama durumu o yaşlarda daha hassastır.. kendi için sorun teşkil etmeyebilir ama çocuk için öyle değildir.. çocuğa gösterceğininz sevgi ilgi onu için daha özel etken bir durumdur.. pedagoglar bile doğru olmadığını söylüyor... herkezin yaptığını yapmak zorunda değildir insan..

    0|0
    0|0
  • bir sıkıntı göremiyorum ben

    1|0
    0|0
  • şöyle bir sıkıntı var ;
    çocuklara iyi dokunuş ile kötü dokunuşu ayırt ettirebilmek adına, bu şekilde bir temasa girmemek en doğrusu.. Yani yabancı birisi ona nasıl dokunursa bu iyi niyetli , nasıl dokunursa bu kötü niyetli.. malum ülkemizde şerefsiz çok.. böyle bir öpüş çocuğun hafızasında iyi niyetli bir öpüş olarak kalacaktır ki bunu art niyetli birisi yaptığında tepkisiz kalacaktır maalesef...

    2|0
    2|0
  • annemi yanağından bile öpmüyorum 1 seneye yakındır =D

    1|0
    2|0
  • bazı Türk annelerinde de görmüştüm bu durumu... Hele ki onlar farklı mlliyet. onlara göre olabilir...

    küçüklüğümde babamı yanağından habersiz öpeyim derken aniden kafasını çevirdiğinde dudağından öğmüştüm ya resmen travmatik... :D

    1|0
    0|0
  • ee hakan ural mıydı o oda büyük kızını dudağından öptü
    milletin kalbi kötü

    1|0
    0|0
  • şimdi den lez ol yavrucum , erkeklerden sana hayır gelmez diyo :D

    1|0
    2|1
  • kızıdır nolcak

    1|0
    0|0
  • bncede sıkıntı yok yanı abartmıslar

    1|0
    0|0
  • Öperim ne olacak

    1|0
    0|2
  • gayet normal mk anne kız sonuçta.

    1|0
    0|0
  • Yav öper mi öper ne var bunda

    1|0
    0|0
  • Hayır öpmem.
    Bu kültürle alakalı bişey onlarda normal o yüzden eleştirmek saçma.

    1|0
    2|0
    • Yok herkez eleştirmiş bende öpüyorum mesela

  • Opmesinler

    2|0
    1|0
  • Öpmem

    1|0
    0|0
  • Öpmüşümdür

    1|0
    0|0
  • Öper tabiki anne o kimseye düşmez kimse karışamaz

    1|0
    0|0
  • Annem olsa yeterdi

    1|0
    0|0
  • Bende annemi öpüyorum nolacak yani?

    1|0
    0|0
  • Ben öpmem ama kız kıza ne var ki bunda ve onun kızı yqniii

    1|0
    0|0
  • elin oğlu öpeceğine kızı öpmüş ne var yani :)

    1|0
    0|0
  • O yaşlarda öpüyodum bundan ne gibi sıkıntı var millet ne haber çıkarıcagını şaşırmış

    1|0
    0|0
  • Ne deyim ki Allah ıslah etsin

    1|0
    1|0
  • Annesidir normal bir durum

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 44

  • Annem sonuçta tabi ki öperim :) İnsanlar birbirlerine bulaşacak yer arıyorlar..

    1|1
    0|1
  • Annesi öper ne mal insanlar var

    1|0
    0|0
  • ee nevar bunda niye olay olmuş ben onu anlamadım

    1|0
    0|0
  • Hala öper annem beni dudağımdan daha bir kaç gün önce öptü ne var bunda ya😳

    1|0
    0|0
  • Ben boyle insanlarin cocuklarini dudagindan opmesine vs. Karsiyim. Belli bir yasa kadar evet ama yani belli yastan sonra iyi bir sey degil bence...

    0|0
    0|0
  • çok normal..

    1|0
    0|0
  • Neden olay olsun ki bence gayet doğal normal, bunu kötü algılayanlar da problem

    1|0
    0|0
  • Beni küçüklükten beri annem de babam da öper öyle. Anne ve babada anormallik yoksa normal bir durum.

    1|0
    0|0
  • Gereksizlik başka bise degil

    1|0
    1|0
  • Annem beni hiç bir zaman dudağımdan öpmedi. Ben de çocuğumu öpmem.
    İnsan her sevdiğini dudağından öperse ohoooooooo

    Sonırını bilmek lazım

    0|0
    1|0
  • Kızım yok ama oğullarımı boyunlarından ve enselerinden öpmek kadar zevk veren birşey yok..

    1|0
    0|0
  • ne var bunda ya töbe töbee
    milletin taktığı şeye bak
    uğraşacak başka şey bulamamışlarmı

    1|1
    0|0
  • Öperim tabi

    1|0
    0|0
  • Hayır.

    1|0
    0|0
  • Ben de evet 😅

    1|0
    0|0
  • Bnde kızımı öpüyorum

    1|1
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • çok tatllıı

    1|0
    0|0
  • Sacmalamislar kızi sonuçta ben çocukken hep operdim sapıtmadigima göre herkesin aklı fikri var zaten

    1|0
    0|0
  • Ne var bunda olay yapıcak anlamadım

    1|0
    0|0
  • Annem öper beni. Ne var bunda

    1|0
    0|0
  • Çocuğum olsa belli yaşa kadar öperim nolcak 😍👼

    1|0
    0|0
  • Bunu opmesnde bir sikinti yokki cunku bu bir cocuk ve oda onun annesi

    1|0
    0|0
  • Opmedim ama ne olmuş kadın opmusse

    1|1
    0|1
    • Bende onu anlayamadım işte ben hala öpüyorum

  • Olur öyle şeyler

    1|0
    0|0
  • Ne var ki bunda?

    1|0
    0|0
  • Anne bu öper

    1|0
    0|0
  • Kızım sonucta ne olmuş öpünce

    1|0
    0|0
  • Öpüyor

    1|0
    0|0
  • gayet doğal bende annemin dudağından öperim

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    14
Yükleniyor...