Neden bazı kurallar gereksizdir?

Sigarayı, Alkolü sansürlüyorlar sanki oraya o otu böceği koyduklarında anlamayacağız ne olduğu. Birde sansürlemezlerse ceza varmış. Oradan duman çıkıyor bunlar sigarayı sansürleme derdinde. Sizcede gereksiz değil mi?

Neden bazı kurallar gereksizdir?


1|1
4|25

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Sebebi şu diye tahmin ediyorum. İzledikçe normalleşir bazı şeyler. Mesela izlediğin her film dizi vs şiddet içeriği fazlaysa psikolojik olarak şiddete eğilimin artar. Bu yüzden kapatmaya çalışıyorlar fakat dediğin gibi biraz nafile çaba gibi.

    bunları konuşmuşken aklıma red kisin ağzına sigara yerine buğday sapı koymaları geldi. Mesela bu güzel örnek. Gerçi orda da silah faktörü var ama neyse...
    🐒

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Çocuklar içindir neden olacak başka

    2|1
    1|0
  • Markalardada sansür var, fazlasıyla gereksiz bir durum..

    Ama sigara konusunda katılıyorum, sansürlenmesi iyi..

    Nihayetinde böyle alışkanlıklar heves ile başlıyor..

    0|0
    0|0
  • nefret ediyorum ondan.. filmin bazı yerlerini kersiyoruz diye tüm koniklikler ortadan kalkıyor birde😒

    0|0
    0|0
  • Bazı gereksiz kurallar var

    0|0
    0|0
  • Deve kuşu görünmesin diye kafasını kuma gömermis buda öyle bişey

    0|0
    0|0
  • sadece sen izlemiyorsun filmleri dizileri. küçük çocuklar var, ergenliğe yeni girmişler var. örnek alıyorlar sonra

    0|0
    0|0
  • Gereksiz. Anlatamazsinki bu gerizekalilara.

    0|0
    0|0
  • Haklısın. Sokaklarda torbacılar kol geziyor, ülkeye giren kaçak sigaranın haddi hesabı yok.
    Göstermelik işler bunlar

    0|0
    0|0
  • Çok salakca buluyorum sansürü sansüre hayirrrrrrr ufacık bebelerin ellerinde tablet internet bilmedikleri şey yok artik

    0|0
    0|0
  • Çok gereksiz sansürler. Aslında en zararlı olanı silahı sansürlemeleri gerekir.

    0|0
    0|0
  • Valla sansur olunca daha cok dikkat çekiyor ister istemez cani çekiyor insanın :D

    0|0
    0|0
  • Kotu ornek olusturuyo cunku. Bende kucukken pc basinda sigara icen adamlara ozenirdim tvde

    0|0
    0|0
  • Küfürün birini bipleyip aynı küfürü ikinciye biplememelerinde var :D

    0|0
    0|0
  • bence çok gereksiz bişey

    0|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • Cocuklar icin sigarabin kotu bisey oldug8nu bilinc altlarina isliyorlar

    0|0
    0|0
  • oraya çiçek koydular ya ben onu telefon sandım

    0|0
    0|0
  • Türkiye işte farkımız 😀😀

    0|0
    0|0
  • Her kuralı. Bir nedeni vardor

    0|0
    0|0
  • resım guzel olmus :D gereksız :D

    0|0
    0|0
  • Marka görünmesin diye değilmiydi o

    0|0
    0|0
  • Gereksiz, zaten o sansürü çıkarınca sigara ve alkol içme oranı arttı

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...