Hande Erçeli gerçekten güzel buluyor musunuz?

Yahu neresi güzel bu kızın bir türlü anlayamadım. Ne güzeller gördüm şimdi buna taktılar. Yok arkadaş ben beğenemiyorum ya. Klasik geliyor bana.


0|0
7|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Hande Erçelin acaba haberi var mı bu sorulardan çok merak ediyorum

    1|0
    0|0
    • Kesin vardır ergen çünkü sosyal medya aşığı

    • Ergenmi? kadın olmuş nerdeyse ne ergeni be biz ergeniz esas :D

En İyi Kız Görüşü

  • Ben o kadar beğenmiyorum çok abartıolar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Şu kadın ölse üzülmem artık valla

    0|0
    0|0
  • Hayırdır sorun ne? Böyle trollük yapınca ne oluyor yani? Eziklik mi hissediyorsunuz? Küçükken tecavüze falan mı uğradınız? Kendinizi dışlanmış mı hissediyorsunuz?

    0|0
    0|0
    • Aynı yorumu 1500 yere yapıştırınca kendini rahatlamış mı hissediyorsun? Eğer gerçekten küçükken tecavüze uğramış olsaydım yaramı deşmiş olduğun için suçluluk hissetmeyecek miydin? Şimdi nasıl hissediyorsun ezik ve tecavüze uğramış gibi mi -_-

    • İlk defa yapıyorum. Başkasından kopyaladım. Ezikliğini sorun etme. Ben seni şımartırım 😍

    • Bana aynı yorum diyene kadar sen aynı soruyu 1500 defa neden soruyorsun? Psikolojine şey mi ettiler?

  • Güzel değil

    0|0
    0|0
  • artık bulmuyorum

    0|0
    0|0
  • Hande Erçel'in ben neyse Tobe

    0|0
    0|0
  • La birak kusursuz yaratilmis guzellik tatlilik fizik daha ne

    0|0
    1|0
  • Sen daha guzelsindir ondan

    0|0
    0|0
  • hay şu hande erçelin dübürüne

    0|0
    0|0
  • Aynen sıradan.

    0|0
    0|0
  • gerçekten çok abartıyorsunuz , ah siz ergenler...

    0|0
    0|0
  • Bulmuyodum ve srtik sizin yuzunuzfen de igreniyom nefret ediyom..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Abartılıyor..

    0|0
    0|0
  • yav kız çirkin değil Allahı var güzel ama bu kadar abartmayı bn de anlamadım

    0|0
    0|0
  • Yav tamam güzel kiz ama abartilacak bir durum yok

    0|0
    0|0
  • Yüzü çok tombul geliyor bana onun haricinde buğday teni ve bakışları hoş :)

    0|0
    0|0
  • Hergun bir Hande sorusu biktik ya

    0|0
    0|0
  • Ay her yerde bu kız biktim güzel hoşta abartılacak bisi yok ya...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...