Nedir bu walking dead in sezon finali tutkusu?

arkadaş ayda 1 sezon finali veriyor dizi nerdeyse neden böyle oluyor?


0|0
2|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • evet yaaa bu çok can sıkıcı. walkin dead in fanatiği olarak söylüyorum ki resmen bizi süründürüyorlar. sürünüüüüünnn biraz dahaaaaaa acı çekiiiinnnn hadiiiiii falan diyolar sanki :D son bölüm ne fenaydı ama yaaa.. kim öldü acaba diyorum ama bence yucin (ingilizce yazmaya çalışamicam şimdi) ölmüştür diyorum ben. nasıl kurşun yapılacağı ile ilgili kağıdı da verdi ya onun görevi bitti bence o dizide. bakalım bundan sonra neler olacak ama resmen 2017 yi beklememiz gerekiyo haksızlığın daniskası. ben istanbuldaki vapurları beklerken bile sabırsızlanıyorum. bu kadar bekletmekte neymiş. doğru düzgün başka dizi de yok ki. house - prison break - the walking dead - vs - aklıma gelmeyen hepsi. izledim bitti valla. izleyiciler olarak mağduruz.

    0|1
    0|0
    • Ay valla o geberse hic uzulmem..

    • Hepsini Göster
    • @coookgizlii glenn i de çok seviyorum ben ya. çok masum iyi kalpli bir çocuk ve üstelik akıllıda

    • Evet o da iyidir o da hostur

  • Yabanci dizilerin cogu oyle ya, shameless daha gec basladi mesela ama 1 2 gun arayla sezon finali verdiler

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...