Yabancı diziler mi Türk dizileri mi daha iyi sizce?

Yabancı diziler mi daha iyi Türk dizileri mi?

  • Yabancı diziler
    76% (25)77% (17)76% (42)Oy Ver
  • Türk diziler
    24% (8)23% (5)24% (13)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|1
5|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Yabancı diziler tabii

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yabancı dizilerde her tarz konu var bizde varsa yoksa aşk aşk aşk. Valla yabancı dizilerden başka sizi izlemem adamlar resmen Nasıl film dizi çekilir kitabını yazmış

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Türk diyenlerin geneli yabancı dizi izlememiş ya da bir kaç yabancı kötü dizinin bir kaç bölümüne ortadan bakmış kişilerdir :D

    2|0
    0|0
  • Kesinlikle yabancı diziler Türk dizileri arasında sadece #edho var izlediğim.

    1|0
    0|0
  • yabancı diziler daha kaliteli ve orjinal geliyo bana.

    1|0
    0|0
  • tabiki yabancı diziler

    1|0
    0|0
  • Yabancı diziler.

    1|0
    0|0
  • kesinlikle yabanci olayin sırrı izleyiciyi sıkmamak ve kurgu buyuzden G. o. t vampire diaries ve the orginals tek gecerim

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum ikisini de

    0|0
    0|0
  • Bence turk bir baska tatli

    0|0
    0|0
  • Yabanciya tıklıyacaktım Yerliye tıkladım

    0|0
    0|0
  • türk dizileri.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • türk dizileri hep yni geliyo bana aşk yalanlar gizli saklı olaylar
    ama yabancılar bambaşka bir derya adamın bacağını kesiyo adama kendi kendine yediriyo falan böyle şeyleri asla türk dizisinde bulmazsın

    2|0
    0|0
  • Türk dizileri genel olarak kötü demiyorum fakat çok çok gereksiz sahneler var mesela bikaç dk'lık bakışmalar. Telefonda sözleri tekrar etmeler falan.
    Yabancı dizilerde olay hemen gelişiyor bitiyor bu özellik çok iyi.
    46'yıda bu sebepten dolayı seviyorum.

    0|0
    0|0
  • Dizi izlemiyorum hepsi çok kötü 😤

    0|0
    0|0
  • Türk dizileri onlarında bazıları yoksa dizilerin çoğu mide bulandırıcı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...