Justin Bieber yakışıklı mı?

Bizim Türk milleti pek sevmez Justini. Benim de pek haz aldığım söylenemez ama şimdi Allah var yakışıklı. Yani sevmesem de içim gidiyor bazen fotolarına bakarken. Siz de sevmeseniz bile yakışıklı olduğunu düşünüyor musunuz?Justin Bieber yakışıklı mı?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence hayran kitlesi onu ilk çıktığı zamanda itibaren seviyo. İlk çıktığında daha iyiydi. Yaşı ilerledikçe bence değişmeye başladı. Bu bazılarına göre iyi gelebilir bazılarıda değişti kötü oldu diyebilir. Genel olarak bakarsan eli yüzü düzgün diyebileceğimiz iyi bir çocuk. Neden sevildiğini anlamak zor değil :)

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • Yakışıklıya yakışıklı deriz. Çocukta karizma var.

    1|0
    0|0
  • Amerikanlar da sevmiyor, ingilizler falan da.

    Adamı sevenler sadece ergen kızlar.

    1|0
    0|0
  • 13 yaşından büyük fanı yok la hıyarın :D

    2|1
    0|0
  • Bence değil

    1|0
    0|0
  • Yakışıklı filan değil. Sadece tipi düzgün yakışıklı veya karizmalığı yok ergen tipi var zaten baby face tipi. Ergen kızların sevgilisi.

    1|0
    0|0
  • Hayır tam tersi itici

    1|0
    0|0
  • 1|1
    0|0
  • Bu yakışıklı mı 😂😂

    0|0
    0|0
  • O kadar para ile bakim onarim yapsan Mahmut tuncer daha yakışıklı olur ondan

    1|0
    0|0
  • Adam turk kizlari kokuyor diyo hala soru soruyonuz :D

    1|0
    0|0
    • Dediğim gibi Justini sevmem ama bu söylediğinin yalan olduğu açıklandı :)

    • yalan degil yavrum İstanbul konserinden sonra twitterina baksaydin gorurdun yazdi sildi dot korkusundan

  • Millet sakal sakal diye toto yırtar hayran oldukları kişi köse öyle de bir çelişkili durum

    0|0
    0|0
  • Bir ara sokağa çıkmayı dene. Bunun birebir aynısı bir ton apaçi var. Justin yakışıklıysa bir ki Türkiye gençliğinin %90'ı yakışıklı,%10'u ise çok daha yakışıklıdır.

    0|0
    0|0
  • Usulca boxer ın üzerine bakın
    http://i.hizliresim.com/7vqPBW.jpg

    0|0
    0|0
  • Eli yuzu duzgu

    0|0
    0|0
  • benden yakuşuklu

    1|0
    0|0
  • ergen 14 ve 16 gurubu için evet ama benin için sadece şımarık veledin teki olarak gözüme geliyor

    1|0
    0|0
  • Bu çocuğu bir ara twitterda falan dalga geçerlerken rastlamıştım
    Justin bana bir hi demedi diye ağlayan kızlar vardı
    Ergen kızların hoşlandığı tip

    0|0
    0|0
  • Justin isot oluyor

    0|0
    0|0
  • Ergen

    0|0
    0|0
  • Bir top için güzel

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 51

  • Malın teki ya.

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Sarışın erkek mi olur allasen..

    0|0
    0|0
  • ya bırak allaşkına 22 yaşına gelmiş hala ergen gibi amelenin teki.

    1|0
    0|0
  • Nope

    0|0
    0|0
  • Cocuk bu daha, ancak sevimli olabilir😅

    0|0
    0|0
  • Iyidir

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • İgrenç ötesi çirkin

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı değil sadece bebek yüzlü. Dikkat çekiyor tarzı vs ama sevmem kendisini

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı şimdi yalan yok

    0|0
    0|0
  • Tipini bilmem ama sinir bozucu geliyor hareketleri müzikleri..

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Igrenc. bir erkek yakisikli olmasa bile tatli olabilir karizmatik olabilir falan bunda o da yok

    0|0
    0|0
  • Acayip çirkin geliyor banada ya

    0|0
    0|0
  • Bir kiz nasil yakisikli olabilir ki?

    0|0
    0|0
  • resimdeki hali güzel fakat son zamanlarda çok bozdu tipini.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    31
Yükleniyor...