Komedi tarzı yabancı dizi önerirmisiniz please?

komedi tarzı yabancı dizi önerirmisiniz please?


0|0
520

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Desperate hausewives

    0|2
    0|0
    • hiç duymadım biraz bahseder misin?

    • Hepsini Göster
    • Evet caldik ama hic beceremedik. Mutlaka izle...

    • Teşekkür ederim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Arrow

    0|0
    0|0
  • vikings :D

    0|0
    0|0
    • vikings başladım zaten ama şu an güldürecek bir tane arıyorum

  • Friends'i tavsiye ederim. En iyisi.

    0|0
    0|0
  • how i met your mother
    the big bang theory

    0|0
    0|0
    • how ı met your mother izlendi
      the bing bang theory için ise bölümleri çok o yüzden hep erteliyorum

  • Seinfeld

    0|0
    0|0
    • yapımı çok eski ya

    • Evet ama hala komik, eğer tamamını izlemediysen tavsiye ederim, Amerika'da rekor üstüne rekor kırdı rating de

  • Komedi tarzı yabancı dizi

    #inciheryerde

    0|0
    0|0
  • gel beni izle herşeyim komedi :D

    0|0
    0|0
  • The ugly truth

    0|0
    0|0
  • Supernatural

    0|0
    0|0
  • weed, shamless

    0|0
    0|0
    • shameless izledim weed e bakıcam teşekkürler

    • weed bombadır, bir kontrol et kesin :D rica ederim

  • Pukart mattlee

    0|0
    0|0
    • hiç duymadım bakıcam teşekkürler

  • Friends ve Two and. A Half Men

    0|0
    0|0
  • Two and a half man

    0|0
    0|0
  • Trt3 ü ac cabuk :))

    0|0
    0|0
  • Friends der susarım..

    0|0
    0|0
  • sherlock

    0|0
    0|0
    • öyle diziler beni geriyo ya komedi yok mu?

    • Hepsini Göster
    • fringe de eğlencelidir :D

    • bilim kurgu o bu sıralar canım bilim kurgu istemiyor
      sanırım izlicek bir şey bulamicam

  • Big bang teori

    0|0
    0|0
  • Seinfeld

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 4

  • 2 broke girl.

    0|0
    0|0
  • Friends

    0|0
    0|0
  • Shameless iyidir ama farklı bir dizi.

    0|0
    0|0
    • izledim onu harika başka varmı?

  • How met your mother

    0|0
    0|0
Yükleniyor...