A Serbian Film hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Arkadaşlar bu filmi duyalı baya oluyor ama açıkçası izlemeye cesaret edemiyorum. İzleyenler varsa film hakkındaki görüşlerini paylaşsınlar lütfen.🔪🔪💣


0|1
5|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Oyle izlenmiycek cesaret edilmek bir film degil ama igrenc bir film uzun bir sure seksten sogutabilir

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İzledim, hassas insanlar için izlemek eziyet verici olabilir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Merak edilecek bir tarafı yok pek.

    3|2
    0|0
  • İğrenç bir yapıt

    0|0
    0|0
  • bir sırp filmindenmi bahsediyorsun?

    1|0
    0|0
    • Evet

    • Hepsini Göster
    • deneyenler var. zevk alanın aklından şüphe ederim. ben bir hafta bunu düşündüm. tamam kadının zevk almasından ve inlemelerinden zevk alırsında. kadının sırtını vura vura kemiklerinin kırarak zevk almak nedir? bunu düşünmek lazım ilk önce. hayvanlıktır yani. zaten filmdeki adama garip birşey enjekte ediyorlar. o yüzden böyle.

    • zevk almak için izlenecek bir film değil.

  • Geçenlerde izlemiştim bende burada ismini görüp..
    Cidden izleme yani böyle boş, iğrenç, psikopatça bir film yok..

    0|0
    0|0
  • ruhh hastalığı parasal güç etkisi insanın sakladığı sapkınlıklar falan insanın öteki yüzüde denebilir

    0|0
    0|0
  • izlemiştim. bir p*rno yıldızının hayatı ve ona yeni bir film teklifi yapan birinin kurduğu kötü tuzak üzerineydi. iğrenç bir film izlemeni tavsiye etmem.

    --------aşağısı spoiler içerir-------------------------

    adama kurduğu tuzaklardan biride yüzü kapalı birini yapmasını söylüyorlar. yüzünü açınca kendi küçük oğlu olduğunu görüyor falan.

    0|0
    0|0
  • pedofili, nekrofili, asiri siddet iceren ici bos bir film... Rahatsiz edici olmasi bir filmi basyapit yapmiyor, en guzel ornegi. Herkes Passolini olamiyor.

    0|0
    0|0
    • Yönetmenin sapkınlığından doğan bir film o halde

    • Sanmam, populer olmak, ses getirmek icin boyle bir yol denemis... Ilk filmi bu.

  • 3-5 pislik sahnesi var abartıldıgı gibi değil izlemezsen bişey kaybetmezsin

    0|0
    0|0
  • Bıçak ve top emojisi ne mana

    0|0
    0|0
  • Şu an izleyip izlememe konusunda kararsizim

    0|0
    0|0
  • boktan bir film

    0|0
    0|0
  • İĞRENÇ bir şey

    0|0
    0|0
  • Srpski :)

    0|0
    0|0
  • Ben izledim izlemek zaman kaybı ama çok merak ediyosan izle

    0|0
    0|0
  • Izlemedim

    0|0
    0|0
  • her şeyi anladım... ama bebek sahnesi iğrençlikten öte başka ibr boyuttu...

    0|0
    0|0
  • Filmin senin açından tek iyi yanı başroldeki herifin çükü, zurna gibi

    0|0
    0|0
  • Zaman kaybı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Nasıl bir filmmiş ki?

    0|0
    0|0
    • Yeni doğan bebeğe tecavüz etme, dişleri sökülmüş bir kadına oral seks yaptırma, bir kadınla cinsel ilişkideyken kadının kafasını kesip devam etme, kadının vajinasında boru patlatma. Bu sadece öğrendiklerim. İzlemeye pek cesaret edemiyorum açıkçası.

  • Izleme ya iğrenç vahset dolu, adam penisiyle birisinin gözünü çıkarıyor sonra oraya tecavüz ediyor filan

    0|0
    0|0
  • Psikolojin bozulur 1-2 günlüğüne

    0|0
    0|0
  • İzleme böyle iğrençse

    0|0
    0|0
Yükleniyor...