Kapat

Yaz gelince neden televizyondaki birçok program bitiyor?

Sanki yaz gelince insanlar televizyon izlemiyor mu? Evde olanlara da yazık saçma sapan yıllarca Doktorlar'ın tekrarını izledik :) Sizce neden böyle oluyor?


0|1
18|34

En İyi Erkek Görüşü

  • Evden dışarı çıkarmaya teşvik işte bir ara evden çıkarsınız diye.

    0|0
    1|1

En İyi Kız Görüşü

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 33

  • Çünku o çalișanlarda insan sen bu dizi sektörünün ne oldugunu biliyor musun ki konușuyorsun öyle disardan gorundugu gibi ahim sahim bir sey degil

    0|0
    0|0
  • yapımcılarında tatile hitiyacı var
    ve insanlar sıcak havada eve kapanmaz genelde dışarı cıkar

    0|0
    0|0
  • Bodruma gidecekler oyuncular o yüzden.

    0|0
    0|0
  • tatil

    0|0
    0|0
  • tatil olur

    0|0
    0|0
  • millet yazlığa kaçıyor kimse tv izlemiyor

    0|0
    0|0
  • Tatil yapmayak mı

    0|0
    0|0
  • Yazlık diziler baslasın diye

    0|0
    0|0
  • Tatile gidiyorlar

    0|0
    0|0
  • Senin için özel bir dizi yaparlar

    0|0
    0|0
  • Oyuncularinda yaz tatili var ogrenciler sonucta

    0|0
    0|0
  • aynen sacmalık ta onlarda tatil yapıyolar

    0|0
    0|0
  • Onlarda tatili hak etmiyorlar mı abla ?

    0|0
    0|0
  • 3 ay denize gidiyolar

    0|0
    0|0
  • Onlar da tatile ihtiyacı var çünkü

    0|0
    0|0
  • ünlülerin tatili uzun sürüyor para bok olduğu için 1 haftalık tatil yetmiyor onlara

    0|0
    0|0
  • bırak da insanlar tatil yapsınlar

    0|0
    0|0
  • Sen yazın izne çıkmıyor musun? Onu düşün.

    0|0
    0|0
  • Tatil yapıyorlar. Oyunculuk da bir meslek ve öğretmenler gibi yazlık izin yapıyorlar işte.

    0|0
    0|0
  • Yaz'ın insanların çoğu tatile gittiği için televizyon kanalları çok yüksek maliyetli dizilerden kaçıyorlar..

    0|0
    0|0
  • onlarda tatıl yapsın bırakta

    0|0
    0|0
  • bence senin fikrini almamislarda ondan

    0|0
    0|0
  • Ben hicccc tv izleyemiyormm gunde 5 dk falan anca

    0|0
    0|0
  • adamlar tatil yapıyor

    0|0
    0|0
  • Onlar yapmasın mı tatil

    0|0
    0|0
  • Televizyonların hazırlığa girme ve sezonu kapatmaları yüzünden

    0|0
    0|0
  • Program yapanlar tatile gidiyor.

    0|0
    0|0
  • Tatil yapıyolar

    0|0
    0|0
  • ev hanımısın ya da evde kalmıssın

    0|0
    0|0
  • onlarada tatil olsun,

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 17

  • Yabancı diziler bitmesin

    0|0
    0|0
  • ünlüler de tatıle gıdıp bızım gıbı guneslenmesın mı yuzmesınmı.. onların da hakkı degıl mı yanı :))))

    0|0
    0|0
  • Oyuncular yıllık izine çıkıyor sjsjdj

    0|0
    0|0
  • Oyuncular da tatil yapıyor. Ayrıca zamanını daha dolu bir şekilde geçirmeyi denersen bu sorun ortadan kalkar, yazın kitap satışları durmuyor.

    0|0
    0|0
  • Onlarda tatil yapıyor, ayrıca yazın çalışmak isteyenler yaz dizileri çekiyor.

    0|0
    0|0
  • Oyuncularda yaz tatili yapiyor ondan

    0|0
    0|0
  • Okullar kapanıyo çünkü

    0|0
    0|0
  • Doktorlar başlasa da izlesem

    0|0
    0|0
  • Sezon degistigi icin

    0|0
    0|0
  • Filmler oluyor daha güzel bence

    0|0
    0|1
  • Tv izlemem

    0|0
    0|0
  • Bencede saçma

    0|0
    0|0
  • o programin sunucusu flan oluyor yazık değilmi tüm sezon çalışıyorlar 😂

    0|0
    0|0
  • Tatlışe gidiyorlardır

    0|0
    0|0
  • Tatile giriuyorlar

    0|0
    0|0
  • onlarda tatile çıkıyor.

    0|0
    0|0
  • Oyuncular ya da program sunucuları tatil yapıyo sonuçta onların çalışmasıyla bizimki bir değil. Onların gecesi gündüzü yok ya da haftasonu tatili falan yapamıyolar. İlla tv izlemek istiyosan yaz sezonu için yapılan dizi ve programlar da var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...