Sizce bu video kadınları aşağılıyor mu?

Şu videoyu paylaştım, bence çok komik. Bir arkadaşım tutturdu bu kadınları aşağılıyor diye. Neymiş, Nuri Alço filmlerde tecavüz ediyormuş falan. Yahu o film be. Siz ne diyorsunuz?



  • Evet
    A seç
  • Hayır
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Haha! Sonunda kabul etti

0|0
36

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ne alaka la

    1|0
    0|0
  • o arkadaşın mal bence

    1|0
    0|0
  • bişey anlamdım ama bunlar hep 2023'ün oyunları

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Erkege halleniyor. d

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 2

  • Nedir bu kadınlardaki aşağılık kompleksi ya, tut ki aşağıladılar, noldu aşağılık mı olduk sanki? Arkadaşına söyle nem kapmasın her şeyden, akışa bıraksın...

    1|0
    0|0
  • Videoyu izlemedim ama aşağılama olmadığı kesin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...