Beren Saat'in bu sahnedeki oyunculuğu müthiş değil mi?

Muhteşem Yüzyıl Kösem dizisinin bu akşam yayımlanacak 28. Bölümünden.

Beren her zamanki gibi oyunculuğunu konuşturmuş.



6|2
25|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bende ağladım 😔 Gerçekten iyi bir oyuncu.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Ne Kazalar Ne Belalar! Başımıza Neler Geldi!

    4|0
    0|0
  • Heeeğ evet hiğ

    2|0
    0|0
  • Beren Saat oyunculuğunu seviyorum😊Ama bu dizi ilgi alanımda değil😞

    2|0
    0|0
  • yooo dsdsafs

    1|0
    0|0
  • Beren çok tatli ve çok güzel bir kadın. maalesef oyunculuğunu begenmiyorum

    1|0
    0|0
  • Beren saatin her sahnesi müthiş :D

    1|0
    0|0
  • aynen süper

    1|0
    0|0
  • İlgi alanımda değil

    1|0
    0|0
  • İyi aktör

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 24

  • Haftalık kazandığı parayı bize versin, biz Türkiye'yi ağlatırız Marilyn. :) Video 5 küsur dkkaymış sonuna kadar izledim. Ben vasat buldum.

    2|0
    0|0
  • Katılıyorum. Beren Saat hem güzellik açısından, hem yetenek açısından bu ülkenin en iyi oyuncularından. Kişilik olarak da iyi kalpli ve mütevazi bir insan olduğunu düşünüyorujm.

    3|0
    0|0
  • Hürrem Sultan ile kıyaslarsak basit kalıyor. Hürrem'in sıradan bir tepesi atmış, regl günü hali oyunculuğuydu.
    Zaten Beren Saat'in Kösem rolüne yakıştırılmamasının en büyük etkeni Meryem Uzerli'nin Hürrem Sultan rolüyle nirvanaya ulaşması.
    Bknz: https://www.youtube.com/watch?v=-FjfdK4dSmE

    2|0
    0|0
  • Agizlarin tadını kaçıran ölümü sıkça anınız :(

    3|0
    0|0
  • du izliyom

    1|0
    0|0
  • Seviyorum bu kadini.

    1|0
    0|0
  • Beren ask :/

    1|0
    0|0
  • Eski konularını özledik :)

    1|0
    0|0
  • Beren zaten iyi oyuncu.

    1|0
    0|0
  • Bence de iyi bir oyuncu

    1|0
    0|0
  • Müthişin nolduğunu biliyoruz Allahtan. Yoksa yerdim müthiş olduğunu.
    Donuk donuk mehmetim, oglum, canim, uyan kalk falan filan. Aslinda bunlari yaparken cok bekliyor ondan olmamis

    1|0
    0|0
  • O kadar para almasına ve bunca sene de bu işin içinde olmasına rağmen rolü vasat buldum. Daha iyi olabilirdi.

    1|0
    0|0
  • Kadin her haliyle muhtesem kii :)

    1|0
    0|0
  • Hem kendini hem oyunculuğunu çok beğeniyorum

    1|0
    0|0
  • Evet☺

    1|0
    0|0
  • Oyunculuğuna söz yok

    1|0
    0|0
  • İzlemedim

    1|0
    0|0
  • değil

    1|0
    0|0
  • Bende izlerken bunu düşünüyordum, çok iyiydi.

    1|0
    0|0
  • Ağladığında nefesi kesilecekmiş gibi oluyor. Korkuyorum ölecek diye😄😂

    1|0
    0|0
  • Kendisinin de oyunculuğunun da 5 para etmediğini düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • içime bişi oldu ya off :(

    0|0
    0|0
  • Çok güzel oynamış benim bile içim acıdı ama kişilik olarak nefret ediyorum bu kadından. Vatan haini...

    0|0
    0|0
    • Nereden esti o vatan hainliği? :D

    • Hepsini Göster
    • Git işine k*rt

    • Ahahha cevap veremedi :D

  • Degil...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...