Korku filmi seviyor musun?

Korku filmi seviyor musun?

  • Evet seviyorum..🎥Korku filmi seviyormusun🎥?
    60% (27)55% (32)57% (59)Oy Ver
  • Hayır sevmiyorum..🎥Korku filmi seviyormusun🎥?
    20% (9)16% (9)17% (18)Oy Ver
  • Seviyorum ama izleyemiyorum..🎥Korku filmi seviyormusun🎥?
    11% (5)9% (5)10% (10)Oy Ver
  • Korku filmlerini saçma buluyorum..🎥Korku filmi seviyormusun🎥?
    9% (4)12% (7)11% (11)Oy Ver
  • Diğer (belirtin)🎥Korku filmi seviyormusun🎥?
    0% (0)8% (5)5% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
12|30

En İyi Erkek Görüşü

  • James wan filmleri çok güzel oluyor bu arada CONJURİNG 2 çıkıyor allah :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok severim fakat üç harflilerle ilgili olanları izlemedim hiç, gerçeklik payı olduğu için etkilenirim , izleyenler tavsiye etmiyor etkilerinden kurtulamıyor lar uzun zaman.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • severim ama bizim türk filmlerini değil, he seviyorum demem izliyorum anlamına da gelmesin, izlerim ama yanımda birileri daha olacak :D

    1|0
    0|0
  • Hayır sevmem

    1|0
    0|0
  • en sevdigim be

    1|0
    0|0
  • Sevmem
    Korkmam cunku

    1|0
    0|0
  • Seviyorum

    1|0
    0|0
  • sevmiyorum :( mantığı saçma oluyor bana birşey de katmıyor zevk te almıyorum boşa vakit harcama resmen onun yerine kitap okurum 2-3 saat içim huzurla dolar

    1|0
    0|0
  • seviyorumda nedense artık filmi ful izle sitede başlara bakıyorum en son yükledikleri yeterince korkunç gelmiyor aşk filmimi korku filmimi beli değil

    1|0
    0|0
  • korkunç bir flm serisi

    1|0
    0|0
  • Evet aksamda uyu uyuyabileirsen

    1|1
    0|0
  • Korku filmleri çok komik oluyor ya :D Ben çok severim ama hiç korkmak için izlemem aksine eğlenmek için izlerim :D korku filmindeki hatunlarda güzel oluyor :D

    1|0
    0|0
  • sevmeyom...

    1|0
    0|0
  • Seviyorum ama korkutmuyo sacma oluyolar genelde o yuzden gerilim seviyom

    1|0
    0|0
  • insan piskoljisinin kaldırdığı noktada çok uç şeyleri izlemeli. Aksi taktirde psikolojik travmalar yaşayabilir

    2|0
    0|0
  • En sevdiğim film türüdür, Hasan Karacadağ korkusu.

    1|0
    0|0
  • Seviyorum ama korktuğum hiç olmadı şu zamana kadar

    1|0
    0|0
  • kesme, biçme daha güzel oluyor

    1|0
    0|0
  • Sevmiyorum.

    1|0
    0|0
  • Aynaya bakınca zaten kendimden korkuyorum bu bana yetiyor

    1|0
    0|0
  • nefretlik derecesinde, , iğreniyor, tiksiniyor ve izlemeyi mantıksız buluyorum.

    1|0
    0|0
  • Slenderman bir türkçesini bulamadım şunun. :D

    1|0
    0|0
  • Hayır sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Türkse hayır, yabancıysa kısmen evet

    1|0
    0|0
  • hayır korkarım :D

    1|0
    0|0
  • seviyorum ama saçma geliyor çoğu ve şu an korku filmi diye bir şey kalmamış çoğu cinsellik olmuş

    1|0
    0|0
  • yooo sevmem

    1|0
    0|0
  • Ben evet diyorum

    1|0
    0|0
  • Çok Severim Arıyorum Zaten Su An

    1|0
    0|0
  • Gülüyorum bazen.

    1|0
    0|0
  • Seviyorum evet

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • severim

    1|0
    0|0
  • evet seviyorum

    1|0
    0|0
  • Sevmem.

    1|0
    0|0
  • sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Bayılırım yaa. İzlediğim iki katagoriden birisi.

    1|0
    0|0
  • Eskiden hep izlerdim taa ki o güne kadar...

    1|0
    0|0
  • Hastasiyimm

    1|0
    0|0
  • Korku disinda pek izlemem

    1|0
    0|0
  • Çok sevmem bazılarının senaryosu güzel oluyor ama
    Psikolojik gerilim daha güzel

    1|0
    0|0
  • Sevmem

    1|0
    0|0
  • Bayiliyorum super :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...