Victoria's secret'ı izleyenler?

eğer oradaki kızlar kızsa biz neyiz


0|0
12|18

En İyi Erkek Görüşü

  • bunu kendinize sormanız bile büyük bir değişiklik kaydettiğinize işarettir.

    1|2
    0|0
    • acı gerçek :( ama güzel yanı siz onlara değil bizim gibi kızlara sahip olabilirsiniz başka seçeneğiniz yok :)

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • hayır birbirinden çirkin makyaj güzelleri toplanmış podyumda kıvırta kıvırta yürüyo onun nesini izleyecem

    0|0
    0|0
  • Daha yeni duyuyorum 😓 Bana ülkemin insanı yeter onlar kızsa sen nesin biliyon mu sende kızsın

    0|0
    0|0
  • Tamam guzel olabilirler ama hicbirisi ile sevgili olunup evlenilmez bence daima turk kizi guzellikte var yani yok degil

    0|0
    0|0
  • Onlar armut siz sapı 😊

    0|0
    0|0
  • bennnnnn

    0|0
    0|0
  • Siz önce kendinize güvenip gizliden çıkın sonra sorulcak soru bunlar

    0|0
    0|0
  • hiç kaçırmam derrrmişim

    0|0
    0|0
  • kız değilsiniz :D

    0|0
    0|0
  • birilerinin gerçeklerin farkında olması ne güzel bişey :)

    0|0
    0|0
  • Victoria secretin kızları çokta güzel değilshfşd tamam tammam

    0|0
    0|0
  • evet neysiniz

    0|0
    0|0
  • seni görsem cvp verebilirdim ne malum onlardan güzel olmadığın

    0|0
    0|0
  • Sizler cansiniz :)

    0|0
    0|0
  • karı

    0|0
    0|0
  • biz orjinal kız seviyoruz zaten üzülme bu kadar :)

    0|0
    0|0
  • seni görmediğim için fikir beyan edemeyeceğim

    0|0
    0|0
  • yokbe bizdede güzel kızlarvar deme öyle. ayrıca bazıları çok zayıf ordakilerin. onları sevmiyorum. d

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Millettin onunde soyunan ve bundan para kazanan zavalıları kendimle kıyaslayacak değilim.
    Cehenneme kadar güzel olsunlar. Ahlak yok ahlak.

    0|0
    0|0
  • Dünya yıldızları sahne aldığı zaman izliyorum Rihanna Nicki Minaj falan güzel oluyor performansları.

    0|0
    0|0
  • Defoluyuz

    0|0
    0|0
  • bizde kızız az kendine güven

    0|0
    0|0
  • Fazla takma bence eğer böyle şeyleri sorgulamana sebep oluyorlarsa izlemeyi bırak.

    0|0
    0|0
  • Kızız.*-*

    0|0
    0|0
  • Biz de kızız

    0|0
    0|0
  • Unlu kurabiye

    0|0
    0|0
  • meleğiz :)

    0|0
    0|0
  • Bizleri evrim teorisine ornek gosterir diyanet baskani ateist olur :) haha

    0|0
    0|0
Yükleniyor...