Sizce Ajda Pekkan ne zaman yaşlanacak?

Sizce Ajda Pekkan ne zaman yaşlancak😅?
Makyaj, estetik falan var tamam ama onlarda bir yere kadar yahu.
Kadın 71 yaşında maşallah
Ben 71 imde yaşar mıyım bilmem😅


2|1

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • +Oğlum bir hatunla yattım sorma gitsin.
    -Hadi len sen anca teyzelerle yatarsın.
    +Yok hacı taş bebek gibiydi.
    -Kaç yaşında bari?
    +71 yaşında afeti devran.
    -Allah belanı versin kanka.
    +Amin kanka.

    1|0
    0|0
  • Maşallah maşallah hala tas hala tas.:) kezbanlar 30 da cöküyor. İnşallah kezban denk gelmez bana

    1|0
    0|0
  • Belki sen göremezsin

    1|0
    0|0
  • Vay be :)

    1|0
    0|0
  • yaşlı zaten knk botokstan olecek karı

    1|0
    0|0
  • Para işte.

    1|0
    0|0
  • Ben ölünce.

    1|0
    0|0
  • Ölümsüzlüğü buldu o

    1|0
    0|0
  • Yaslanmaz bu mk

    1|0
    0|0
  • azraill bile bunu teğet geçmiş =)

    1|0
    0|0
  • Alınan deriler türk hava kurumunu ihya etmiş. Söylentiler bu yönde

    1|0
    0|0
  • Parası bitince

    1|0
    0|0
  • O ladar estetikle ooooo anca mezarda

    1|0
    0|0
  • böyle birşey hiç olmayacak :)

    1|0
    0|0
  • Ölünce

    1|0
    0|0
  • yaşı ilerledikçe gençleşiyor

    1|0
    0|0
  • Gerçek foto mu yoksa temsili mi

    0|0
    0|0
  • Bence yaşanmayacak direk ölecek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • 71den fazladır o

    1|0
    0|0
  • Estetıgın en basarılı ornegı kesınlıkle

    1|0
    0|0
  • Teyzemin kaynanası 60 yaşında sağdaki teyzeden daha yaşlı, bence sqğdaki teyzede çok şanslı :)))

    1|0
    0|0
  • Ölünce bu kendisini mumyalattırıp muzeye koydurur kesin

    1|0
    0|0
  • Ahaha süper ya 😂

    1|0
    0|0
  • Biz o yaşlarda fosil oluruz

    1|0
    0|0
  • Küt diye ölecek birgün

    1|0
    0|0
  • Daha yapılıcak estetikleri var onun ;)

    1|0
    0|0
  • Hatunun benden çok gideri var

    1|0
    0|0
  • Ben ölünce 😂

    0|0
    0|0
  • O kadar bıcak altına ömürlük yatmış olsa gerek

    0|0
    0|0
  • Kadının yaşındakilerin yürümeye pek mecali olmuyor kadın hala taş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...