Semih neden diskalifiye olmadı?

Survivorda semih ilk gunlerde efecana kafa atmisti 1.56 da gorebilirsiniz peki neden diskalife olmadi acun kaldirmazdi oyle davranislari hani? Reyting icin adami tutuyor halen ve sonunda elicek acun bide reyting yapmama gerek yok diyor, ne çakal adam ya



1.56 semih efecana kafa atiyor/vuruyor


0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • bizim milletimiz biraz geri kafalı bide bu adama semih reis diyolar evlerinde babalarına deger vermezler bunun için ölüyolar ne değişik toplum olduk

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Madem Semih'i başka adaya gönderecekti, Zafer garibini niye gönderdi? Adaları ayırıyorsa o da kalabilirdi oyunda. Annem hep Semih'i savunuyor bu adam derdi de inanmazdım, öyle gerçekten.

    1|0
    0|0
    • Aynen valla reyting icin biktiriyor artik hep ayni kotu kalpli adami gormek adada zaten hep heyecan var semihsizde olabilirdi artik

Erkekler Ne Diyor 19

  • acun artık aksiyon olmasını istiyor

    1|0
    0|0
    • Aynen iyi guzel bizim icin seyirci icin ama ordakiler icin üzücü durum yazik

  • İzlemiyorum valla zaten boş program olduğu için

    1|0
    0|0
    • Haklisin artik bikiyorum cok haksizliklar var

    • Ya tekrarlıyor her sene kendini bir şaşıracak bir şeyi kalmadığı için izlemiyorum ilk 2 sezon biri olarak söylüyorum bıktırdı

  • Evet. Bu konuyu masaya yatirmamiz lazim.

    1|0
    0|0
  • Süt çocuğu bunlar yav.

    1|0
    0|0
  • Reyting peşindeler olabilir herşey

    1|0
    0|0
  • 5-6 yil sonra;
    Survivorda Mahmut, Erkani 18 yerinden bicakladi!
    Fakat Acun Mahmudu guvenlik guclerine teslim etmedi.

    0|0
    0|0
  • Acun haksizlik yapmaz:) pascal nouma nihat doğan kavgasi ni izlede gör sen:) survivirda:)

    0|0
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=PJjhhBtkZ0o

    tehdit olunca diskalifiye ediyoruz diyor

    0|0
    0|0
    • Aynen ama siddetede diyordu

    • tehdit ve tekrarlanan şiddet olursa diyor, programlarında yaşanan bir çok şey acun'u doğruluyor, seyirci adam kayırıyor sanıyordu ama mantıklı geldi bana

  • ya acun açıklama yaptı tehdit var kontrol altına laamıyoz o yüzden attık diye ama iyi karıştırıyor :D

    0|0
    0|0
    • Ya anladim ama semihte yapmis hatta siddet uygulamis haksizlik halen orda olmasi

    • Hepsini Göster
    • Iyimis kuzu Allah bereket versin 😄

    • eyvallah :D

  • Semih adamım yaa :)

    0|0
    0|0
  • Hiç bilgim yok bunlarla ilgili ama halk seviyordur

    0|0
    0|0
  • Mesele vurdu ya da vurmadı meselesi deyil tehditler falan oradaki diyalog ve gerginlikler söz konusu oluyor demisti daha önce

    0|0
    0|0
  • Semih reis şampiyon olacak a q ne elenmesi :)

    0|0
    0|0
  • semihi destekliyorum ne güzel vurmuş şoparın ağzına :D

    0|0
    0|0
    • Oyle deme be kendini dusun seni tahrik edip vursaydi

    • Hepsini Göster
    • Ben acunun hiç bir oylamasına hiç bir sözüne inanmam. Acun reyting için gerekirse oylarla bile oynar. Kendisi zaten baş kızıştırıcı. He ama sonuçta programını tavan yaptırıyor mu? Evet yaptırıyor.. Demek ki işe yarıyor

    • Aynen oyle

  • Semih reisin askerleriyiz :dd

    0|0
    0|0
  • Hepsinin Allah belesını versin gebersinler o adada

    0|0
    0|0
  • sen kötü adamsın
    iyi güldüm

    0|0
    0|0
  • Allah aşkına şu boş şeyleri izlemeyin.

    0|0
    0|0
  • semih demek reyting demek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Olmamış

    1|0
    0|0
  • Cok sacmaladi bu yarisma da

    1|0
    0|0
  • Başta planlanan şeyler

    1|0
    0|0
  • izlemiyorum ama semih torpilli zaten :D

    1|0
    0|0
  • bir anlık sinirle itişip kakışmaları insan kontrol edemeyebilir herkes insan açlık var stres var bunlar olabilir ama tartışılan konu üzerinden zaman geçtiği halde ortada hiç bişey yokken altı üstü bir saygısız kelimesi duydu diye 50 metreden koşa koşa gelir saldırır öncelerinde defalarca tehdit edip bu kadar hırsla bilenirse orda ciddi güvenlik sorunu var demektir... Acun semihi tutsaydı ütopyada oylama sistemini son anda değiştirip semihi ikinci yapmazdı...

    0|0
    0|0
  • oy yazık şu semihe yaa canım benim hastasıyız.

    0|0
    0|0
  • Hayırr zafer tehdit etti dışarda bitircem. işini falan diye ondan edildi

    0|0
    0|0
    • Semih neden diskalife olmadi peki efecana vurdugu halde onu diyorum

    • Hepsini Göster
    • Tamam geçen yılda oldu edilmesi Acun adalettlii

    • Tamamda o vurmadi omuz atti oyun sirasisinda, oyun sirasinda stresden dolayi omuz atmak itmek felan buyutulcek degil stresden dolayi anliyoruz dedi acun ama burda oyun yok bisey yok

  • Semih benim bebeğim o yüzden😁

    0|0
    0|0
  • Tekkeer tekkeeer gideceeekleerr ajsjs salak ya o

    0|0
    0|0
  • Bedel odeyeceklerrrrr 😁

    0|0
    0|0
  • Tam belli değil ama kafa attigi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...