Neden burak ozcivit?

cok ama cok yakisikli deniyor, mesela murat boz, kivanc tatlitug daha degil mi


0|0
14|7

En İyi Kız Görüşü

  • Bana itici geliyo nedense

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Ben bu aralar Behzat Uygur Jr.'a taktım kafayı bilmiyorum yakışıklı olmadından daha önemli şeyler var...

    0|1
    0|0
  • Mehmet Günsür şahane, diğerleri bahane. :D

    0|1
    0|0
  • Yakışıklılığını kenara koy harika bir insan

    0|1
    0|0
  • Çünkü duruşu ve gözleri daha güzel. İnsan gözlerden başlar süzmeye. Burak Özçivit'in göz şekli daha belirgin ve alımlı duruyor :D

    0|1
    0|0
  • bence musa özçivit

    0|1
    0|0
  • O gözler bitek onda var çünkü

    0|1
    0|0
  • Benim tercihim Burak ozcivit

    0|0
    0|0
  • Sarisin erkek sevmem burak ozcivitin ayri bir havasi var

    1|1
    0|0
  • Bilmem bence Ahmet Kural

    0|0
    0|0
  • kıvanç çook itici

    0|0
    0|0
  • Burak Özçivit te tam bıyıklı falan türk erkeği havası var esmer, kara kaşlı kara gözlü ondan çok çekici geliyor

    0|0
    0|0
  • Yakisikli olmasina yakisikli da o alt dislerini bir zahmet yaptirsin artik yamuk yumuk konusurken midem kaldirmiyor

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • ünlü oldukları için kanks. başka bir açıklaması yok. dışardaki kara kaşlı kara gözlü genç bir çöpçü de ünlü olsa tüm kızlar peşinden koşar :D

    0|1
    0|0
    • neden digerlerinden fazla burak ozcit

    • ne bilim demek ki kara kaş kara gözlüleri daha çekici buluyolar kızlar

  • Herkesin begendigi tip farklıdır

    0|1
    0|0
  • adam yakışıklı çünkü bilader

    0|1
    0|0
  • Burak Çelik

    0|1
    0|0
  • Abi şu bir gercek burak ozcivit sakalı kesince cok tipsiz oluyo hele sacla sakali ayni anda kesince burak bitiyo. Ama ne hikmetse adam bir sac yapiyo bir sakal yapiyo cok dehsey yakisikli oluyo. Acayip bakimli bir adam. Eger bakimi birakirsa cok tipsiz olur.

    Ama kivanc tatlitug sakalda kesse sacda kesse yine hala yakisikli oluyo gercekden dunya sıralamasına gircek bir tip.

    0|0
    0|0
  • Bana benzediği içindir

    0|1
    0|0
  • Bana hicbiri abartildigi kadar yakisikli gelmiyor acikcasi kiskandigimdan falan degil yanlis anlamayin yakisiklilar ama cok fazla abartiliyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...