Bu sene survivoru nasıl degerlendiriyorsunuz?

serkaç gibi karaktersiz biri efecan gibi boş boş konuşan saçma sapan bagırışları ibrahim gibi gereksiz birine gizem k. gibi kendini bir şey sanan güzel diye alınan gizem memiç say say bitmez ünlülerde semih bir duruşu olsada programa bence yakışmayan ne kadar sevsemde nagihan gibi dönme dolap say say bitmez kısaca 10 YILDIR İLK DEFA SURVİVORU İZLEMİYORUM VE HİÇKİMSEYİ DESTEKLEYEMİYORUM

BENİM GİBİ DÜŞÜNEN VAR MI?


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • En akıllıları semih bence, herkese ayar veriyor :D

    0|2
    0|0
    • evet semihi ütopyadan beri takip ediyorum degişik bir kafa yapısı var ama artık sıkıldım survivor için fazla yani :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Semihi iyi olmasınıda iyide çok köşeye alıyor bir huzur ver da adamlara yunusa ünlülere :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Semihi destekliyorum da cidden çok boş bir survivor olmuş ben bile çok sık takip etmiyorum.

    0|1
    0|0
  • resmen para kazanmak için konulmuş yani kanal boş kalmasın :P

    0|1
    0|0
  • Swmiiiiih

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • all star final olmaliydi.

    0|0
    0|0
  • Kimi getirsin adam yahu? Recep Tayyip Erdoğan'ı, Binali Yıldırım'ı falan mı koysun adaya? Ancak bunları bulabilmiş işte, hiç yoktan iyidir...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...