İzdivaç programlarını yararlı buluyor musunuz?

Ben oradaki insanların gerçekliğine dahi inanmıyorum. Saçma geliyor sizce?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence çok faydalı. Toplum olarak gülmeye ihtiyacımız var.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 32

  • Çok saçma

    1|0
    0|0
  • Hepsi tiyatro ve faydali bulmuyorum inşallah hepsi kapanir:)
    Geçene foxta bir adam evlenecekti nikah memuru yerine şoför kiymis nikahi adamida tehtit etmişler sen düşün:)

    1|0
    0|0
  • Sanal insan ticareti resmen, hem insanların gururlarıyla oynuyorlar hemde toplumun kültürüne zarar veriyorlar rezil insanlar...

    1|0
    0|0
  • Hepsi senaryo.
    Reyting alan kişileri tutuyorlar.

    Son bomba burada www.haberra.com/.../40051

    Haberi oku oyunları gör

    1|0
    0|0
  • izdivaç programdaki bizzat en yakın arkadaşım seda sayanda kendisi tur şöförü anlatıyor bazıları oyunculuk bazıları gerçekten evlenio bazılarıda oyunculuk yapsada hoşlandıgı zaman evlenme durumları oluo oyuncularn amaçları reyting kırmak izlenmek devamlı o yani

    1|0
    0|0
  • Yararlı mı? Saçmalığın daniskası var orada.

    1|0
    0|0
  • Rtüğün Allah belasını versin ki, böyle kepazeliğe izin veriyor, ülkenin utanç tablosu bizim kanallarımız

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • düzmece bence..

    1|0
    0|0
  • . d. d nesini yararlı bulacam ya aptal insanların izlediği program. d. d

    1|0
    0|0
  • Hyr..

    1|0
    0|0
  • Zararli..

    1|0
    0|0
  • izlemem ben

    1|0
    0|0
  • Saçmaliktan başka bir şey değil ama izliyorum komedi gibi adam senin için ölürüm diyor 10 dk sonra aynı kişiye küfredip tekmeyi koyuyo

    1|0
    0|0
  • Diziler izdivaçmıdır nedir şu modalar alayı sistemin kölesi toplum yarattı beyni çalışan beynine hakaret eden bu düzenin palavralarına yozluğuna asla köle olmaz ne mutlu o kişillere

    1|0
    0|0
  • yokkkkkkkkkkk

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • Gayet yararlı, gerizekalılar için hem tv programı hem de engelli atamadıkları yuva sahibi yapıyor.

    1|0
    0|0
  • Hiç izlemedim ama yararlı olmasa sen takip etmezdin.

    1|0
    0|0
    • Bu hafta okulu tatil ilan ettim kendime tv proğramlarına sardım :D

  • Sacma bnce rezalet

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 19

  • Dizi niyetine bakılması gerekiyor çok ciddiye almamak gerekir. Reyting için yapılan saklabanliklar var

    1|0
    0|0
  • Komik oluyor gülmek için yararlı 😄

    1|0
    0|0
  • hayir

    1|0
    0|0
  • Çok eglenceliler

    1|1
    0|0
  • Komik bencd

    1|0
    0|0
  • Milleti güldürüyorlar günlük komedi programları kafa dağıtmada , eğlendirme de birebir

    1|0
    0|0
  • Ne yararı ya. Saçma salak

    1|0
    0|0
  • Saçmalığın daniskası

    1|0
    0|0
  • Saçma, gereksiz..

    1|0
    0|0
  • Bulmam

    1|0
    0|0
  • yaşlı amcalar güzel vakit geciriyo tv karşısında

    1|0
    0|0
  • İğrenç programlar

    1|0
    0|0
  • Saçma ama Şu an izliyorum ya ödmdmd

    1|0
    0|0
  • Samimi bulmuyorum

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • Galiba evet

    1|0
    0|0
  • Guzel ya izleyip guluyor arada :D

    1|0
    0|0
  • Ben arada komedi niyetine bakıyorum :D

    1|0
    0|0
  • Gerçek degiller

    1|0
    0|0
Yükleniyor...