Survivor Semih?

Survivor Semih??
Su 2 gundur oynanan oyunalr reisimizin oyunu drgil. sifir cekiyo. karsidakilerinde sesi cikiyo. hiz oyunlari gelesede reisimiz cevaplarini verse?
Siz ne dusunuyosunuz? bide avatatmi birinci olur semih mi. bence semih olur

Güncellemeler:
Serkayla efecen malinin sesini kesin istiyorum bir an önce

0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Semih zieker

    2|0
    0|0
    • Serkayla efecen malinin sesini kesin ostoyorum bir an önce

    • Hepsini Göster
    • Agizlarindan köfur inmiyo televizyomdasin lan insan bir kendini toplar. semih hic köfur etmeden hepsine laf sokuyo faln
      Bide o efecanin bir bok olmadan kendini bisey saniyo ya allahim diyorum
      Bide ilk hafta efecanin söyle bir lafi varsi serkaya diyo ya sen birinci olursun ya ben diyodu. semih birinci damla ikimci olunca bida sms in lafini yapamadilar. semih unlulere gecti ama hala onin lafini yapiyolar siz kim semi h kim

    • Yavaş yavaş gönderecek hepsini, adalar bir birleşsin de :)

En İyi Kız Görüşü

  • Semih olur bence😃

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Semih Reis Toparlar kendini

    1|0
    0|0
  • semih hiçbir oyunda başarılı değil ki hep güçsüzleri alıp parkuru çözmeye çalışıyorum diyen ezik biri lafını bilen biri değil reyting uğruna acun tutuyor işte başka bir şey değil hem kendisinde takım ahlakı da yok o ada da sende olsan seni de satar merak etme bu kadar da fanatik olma derim

    0|0
    0|0
    • Ordaki borcok yarismacidan iyi. digerleriylede basa bas geliyo. görüntülerde ortada. gizemle ve ünlülerle nasil anlasiyo peki. digerlerinde hic mi suc yok. adamin yemegini yere atip ordan yalayarak ue dediler. daha adaya gitmeden önce efecan srmihe artislik yapiyodu. aklinca. semih hepsini gonderecek gididlerini gorecek. kibrisa gidip sampiyon olacak

    • Hepsini Göster
    • Asil semihin agzindan kofur hic yok. serkayin agzi hep bipli son ve en yakinlardan orenl verek kanitlayim. son ödul oyununda kutu cevirmede agzi biplendi.

    • Ve cok saygisiz nimeti yere atip ordan yalayip yersin diyen birimi hak ediyo sampiyonlugu. kim oy atsin ki ona. hem acun oylarlada oynamayacak serefli bir adam

  • Bence'de 1. olur. canım kardeşim
    #Deniz #Tutak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Şu adalar bir birleşsin de hepsini tek tek eleyecek :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...