Game of Thrones için artık gün sayıyoruz ne düşünüyorsunuz?

Tüylerim diken diken acayip heyecanlıyım 😄 Hadi başlasın artık ama hiç bitmesin :/


1|1
7|34

En İyi Erkek Görüşü

  • Elimde tahmini spoiler var paylaşayım istersen. :D

    1|0
    0|0
    • Benimde tamini çok şey var 😄

    • Hepsini Göster
    • O kadının sesi çok tatlı 😄 ama sevmiyordum onu o da onun gibi sapıktı boş ver ölsün o. Kimler öldü beee onun ölüşü koymaz 😄

    • :D hahah en sevdiğim şeyde o zaten herkes ölüyor olması Maggy ablayla idare ederiz artık. :D

En İyi Kız Görüşü

  • Ben gün falan saymıyorum
    Saat sayıyorum farkım tarzım

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • bekliyoruz merakla

    1|0
    0|0
  • Pek bir şey olacağını sanmıyorum. John Snow white walker olacak ve herkesi öldürecek :D

    1|0
    0|0
  • Kitabından okuduğum kadar detaylı anlatıyorum hemen önemli konuları.

    1|0
    0|0
    • Kitaba göre hareket etmiyorlarmış pek

    • Yalan söylüyorlar o halde. %70 kitap dikkate alınıyor. Elbette bazı farklılık var ama o kadar olur.

  • Kitabını oku :).

    1|0
    0|0
  • yoo saymıyoruz ne zaman başlıyor ki yeni sezon?

    1|0
    0|0
  • Ne zaman başlıyor ki?

    1|0
    0|0
  • Çok heyecanlıyız ailecek.

    1|0
    0|0
  • Çok şey dünüşünüyorum :/

    1|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    1|0
    0|0
  • Sevgiliyi bekler gibi bekliyoruz 😍😍

    1|0
    0|0
  • Gazamız Mübarek Olsun. Haydi Bismillah

    1|0
    0|0
  • vikings izliyor musun?

    1|0
    0|0
  • merak

    1|0
    0|0
  • Gümbür gümbür geliyor

    0|0
    0|0
  • jon snowu kızıl saçlı karı canlandıracak bence ak gezen falan deel ayrıca bu tahmin uzaman tahminidir jon snow da targaryen soyundan çıkacak ve ileride daenerys ile yolları kesişecek ve beraber tahtı ele geçirecekler hatta aralarında duygusal birşeyler bile olabiler zaten son kitabın ismi de buz ve ateşin şarkısı burdan anla artık

    0|0
    0|0
  • aynen bizde bekliyoruz kanka :)

    1|0
    0|0
  • Hiç heyecanlı değilim amaaaannn

    1|0
    0|0
  • Hiç izlemedim ben.

    0|0
    0|0
  • Hiixlemiorm

    0|0
    0|0
  • Bir banshee değil

    0|0
    0|0
  • Vizeler var hep ya :/

    0|0
    0|0
  • saymıoyurm

    0|0
    0|0
  • Hiç haberim o neki?

    0|0
    0|0
  • evet izlediğim tek gizi gelsin gelsin

    0|0
    0|0
  • Heyecan bastı :)

    0|0
    0|0
  • Başlasın ya çok özledim

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    0|0
    0|0
  • beklemedeyiz reis.

    0|0
    0|0
  • Kitaplarini bitirdigim icin evrenine doydum artik. Yeni kitabi cikarsada dede okusak

    0|0
    0|0
  • J. snow ölmemis olsun yoksa biterim. d

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 6

Yükleniyor...