Survivor' da kimi destekliyosunuz neden?

Ben semihi destekliyorum ya. Çok sert keskin bir karakter aşıķ oldum resmen :)

Siz kimi neden destekliyosunuz?


0|0
15|16

En İyi Erkek Görüşü

  • semih çünkü adam sporcu değil bişey değil yinede her oyunu alıyo adam millet gibi plan yapmıyo tak diye söylüyo sevmiyorum sizi diye adam net yani o gruplaşan ibnelerde biz takımız yok iyiyiz havasındalar ama onlar teker teker gidicekler

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • izlemiyorum ki

    0|0
    0|0
  • Semih tabiiki. Diğerleri çok seviyesiz. Semihe iğne gibi batıran dili olduğu için kızıyolar ama doğru söze ne denir ki :D

    1|0
    0|0
  • Fake resimle gelip soru soranlara destekliyorum

    0|0
    0|0
  • Atakan iyi oynuyor , onu destekliyorum.

    0|0
    0|0
  • Acun beyimizi

    0|0
    0|0
  • atakan

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum gereksiz şeyleri.

    0|0
    0|0
  • kimseyi

    0|0
    0|0
  • semih REİS

    0|0
    0|0
  • Semih öztürk

    0|0
    0|0
  • Acunu

    0|0
    0|0
  • Halen onu izleyen mi var

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    0|0
    0|0
  • yalaka acunun programını izlemiyorum :d

    0|0
    0|0
  • O saçma programı izleyenlere anlam veremiyorum 😎

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...