Görüşünüz nedir?

Kanald de yayınlanan Kısmetse Olur programı hakkında ne düşünüyorsunuz? çok ahlaksız program değil mi sizce?


1|1
12|17

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Nerde kalitesiz insan topluluğu varsa hepsini bu programa toplamışlar
    Bence hepsi bir senaryodan ibaret , Ayrıca günlük aşklarıyla evlilik hayalleri kurmaları biraz komik geliyor :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • ahlaksız hafıf kalır ınan bana goz göre gore ınsanları utanmadan sıkılmadan aldatıyorlar evleneceklermış koca bır yalan

    1|0
    0|0
  • Ne kadar saçma sapan yapmacık bir program 1 kere izledim o bana yetti... Bizim insanlarımızın ne kadar cahil olduğunu bir kez daha acı bir şekilde anladım. Halen körü körüne izleyenler var o gereksiz programı !!

    1|1
    0|0
  • Hic izlemedim hatta tv izlemiyorum desem yeri...

    1|1
    0|0
  • Komik :D

    0|0
    0|0
  • Ahlaksızlıktan ziyade çok ucube bir program. Yapmacık karakterler ve yapmacık program, izleyenlerin akıl sağlığından şüphe ederim.

    0|0
    0|0
  • kurgu olduğu bilinen bir şey zatn tiyatro gibi izle geç

    0|0
    0|0
  • Hepsi ajanstan gelme oyuncu ve modelist zaten onlarin

    0|1
    0|0
  • Senaryo o program.

    0|0
    0|0
  • Bencede

    0|0
    0|0
  • Soytarılık kepazelik hat safhada ama yapacağın bişey yok izleyen izliyor işte naparsin.

    0|1
    0|0
  • Programlanan bir oyun aglamalar gulmeler hepsi start ve finish alan sahneler.

    0|0
    0|0
  • Çok ama çok saçma reyting için yapıyor ve zavallı fare kobaylarda orda oynuyor

    0|0
    0|0
  • ahlaksızında önde gideni

    0|0
    0|0
  • İLenmesi bile hata

    0|0
    0|0
  • Deli saçması.

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 11

  • Dallasa döndü program. Nur'da gidecekmiş :/
    Yani eskiden azda olsa birşeyler paylaştığın insanın önünde başka biri ile olmak ne kadar mantıklı?

    0|0
    0|0
  • bir suru moronlarin toplandigi yer

    0|1
    0|0
  • İzlemedim hic

    0|1
    0|0
  • Kurgu iste. Insanlari uyutuyorlar ve asiri sacma bir program. Izleyen varsa zekasindan suphe ederim

    0|1
    0|0
  • Yapay ve saçma.

    0|1
    0|0
  • saçma bence

    0|0
    0|0
  • Rol. Yapiyor hepsi ya, millet de koyun gibi izliyo

    0|0
    0|0
  • Oyuncu be onlar

    0|0
    0|0
  • sacmalık

    0|0
    0|0
  • çok sahte

    0|0
    0|0
  • ondan hariç hepsi oyuncu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...