İlk defa anime izleyeceğim?

Animelere ilk defa el atacağım çok dizi izlerim ama dedim artık bunun da zamanı geldi merak ediyorum çünkü tarzlarını falan :D İlk defa izleyeceğim ve daha önce Death Note'dan bir kaç bölüm izlemiştim ve sıkılmıştım. Biraz karanlık gelmişti ve ilk izlediğim olduğu için henüz alışmadan belki onu izlememeliydim diye düşünüyorum. Çok anime izleyen var genelde, böyle daha içine çeken eğlenceli türde ve anime tarzını kavrayabileceğim bir şey önerirseniz çok sevinirim çünkü mesela sonuçta hiç Hint filmi izlememiş onların tarzına hakim olmayan bir insana gidip edebiyat parçalayan, şiirsel, ağır dram bir film önermezsiniz. Anladınız siz olayı. 😂 @kookie özellikle sen yardımcı olursan müthiş olur bence sürekli bencelerini okuyorum çünkü hatta senin sayende başlama kararı aldım o kadar anlatınca insanın ilgisini çekiyor. Şimdiden teşekkürler. ✌


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Death Note da benim ilk animemdi, ilginç :D Şahsen son zamanlarda hiç izlemedim ama bir düşüneyim... Angel Beats! sana uyabilir, hem kısa bir şey. Nana'yı belki beğenebilirsin, biraz farklıdır. Türk dizisini andırmıştı biraz ama olsun. Direkt Ghibli filmlerinden de başlayabilirsin tabi.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İlk öncelikle benim izlediğim ilk anime Sailor moon şahsen ben çok sevmiştim. Eğlenceli, fantastik bir animeydi ona bakabilirsin.
    İkinci izlediğim anime Naruto anime diyarına girmeme sebep olan animedir. Bu anime içinde bir sürü mesaj barındırıyor. Ayrıca üç büyük shounenden birisidir. Amma velakin bu animeler sana uzun gelebilir ve animeden soğuyadabilirsin. O yüzden sana sevdiğim kısa animeleri önereyim :)
    Skip beat
    Kaichou wa maid sama
    Working
    Tonari no kaibutsu kun bu animeler romantik-komedi tarzında en sevdiğim animeler.
    Kuroshitsuji-fantastik, çok eğlenceli bulduğum bir yapım.

    1|0
    0|0
    • Hepsine bakacağım, genelde sıkıla sıkıla da olsa her şeyi izleyen biriyim çünkü sonradan alışacağımı ve bağlanacağımı bilirim ama bu sefer güzel başlayayım istedim. Bu yüzden içlerinden birini seçsem de hepsini illaki izlerim diye düşünüyorum. Çok teşekkürler. 💞

    • Önemli değil😘😘

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bana göre animenin en iyisi One Piece'dir. Bu zamana kadar en çok satan manga da ona aittir.
    İkinci olarakda Naruto.
    Bu iki animeyi de tavsiye ederim...

    1|0
    0|0
  • Yabancı dizi izle yahu anime ne 😢😢

    1|0
    0|0
    • Where's my money, bitch?

    • Hepsini Göster
    • Uzunca bir yorum yazmıştım KS sağolsun güncellemeye girdi atamadım bir an, neyse. House izlicem sanırım son zamanlarda ona takmıştım bayağı, türk dizisi izleyemiyorum ya uzun uzun bölümler izle izle bitmiyor yine de sağolasın eyvallah.

    • Lafımı dinle pişman olmayacaksın 😉 house efsane 😂 Prison Break ve house favorim 😂😃

  • ben de yeni başladım ve beğendiklerim ;
    another
    xxxHOLiC
    Hotarubi no Mori e (2011)

    1|0
    0|0
  • Funk Fu Pandiş izle...

    0|0
    0|0
  • Ac narutoyu bastna sona izle

    1|0
    0|0
  • Ben anime izlemiyorum ama amerikan yapımı olan avatar the last airbender ve the legend of korrayı tavsiye ederim zaten birbirinin devamı çok anime gibi değil ama çizim ve izlemezsen çok şey kaçırırsın

    1|0
    0|0
  • Tusu basa izle

    0|0
    0|0
  • Pokemon izle 1. sezondan başla.

    0|0
    0|0
  • Anime izleyen ergen veletin tekidir

    0|0
    0|0
  • çizgi filmin diğer versiyonu işte, çokta merak edilecek bir yanı yok

    0|0
    0|0
  • The Simpson

    0|0
    0|0
  • Guzel

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 5

  • Fairy Tail diyorum. Kesinlikle muhteşem bir anime onun yerini başka hiçbir anime dolduramaz bende, izlerken hiç sıkılmıyorsun eğlenceli. Beğeneceğine eminim 😄

    1|0
    0|0
  • Genelde ne tür seviyorsunuz romantik korku vs?

    1|0
    0|0
  • ben ilk animeye death note ile başladım ve bir daha bırakamadım. death nete'u bitirmeni tavsiye ederim. belki 20-25. bölümlerden bazen sıkılabilirsin ama çok güzel

    1|0
    0|0
  • dead note
    hellsing
    skip beat

    1|0
    0|0
  • İzle bakalım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...