Kapat

Survivor Nihal'i arkadaşları takım adına mı elediler?

Survivor Nihal'i arkadaşları takım adına mı elediler, yoksa takım içindeki bazı kişilerin hatalarını yüzüne vurduğu içinmi elediler?


0|0
22|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Yahu o kız benim liseden arkadaşım. Fesatın önde gideni. Onuda beğenen var garip.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hataları yüzünden tabi ki Nihal hem bişey beceremiyor hem de çenesi hiç durmuyor. Orada efecan var serkay var semihle muhatap dahi olmuyorlar sırf oyun sırasında takım gerilmesin diye, Nihal hemen atlıyor lafa aklınca liderliğe soyunuyor hem oyun kazanamayıp hem sesi bu kadar çıkarsa olacağı bu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Evet kanks

    0|0
    0|0
  • İyi oldu Nihalin gittiği yarışma kazanamaz ama çenesi hiç susmaz sanki çok bilmiş gibi akıl veriyordu millete

    1|0
    0|0
  • Nihalin tüm kötü performansına her şeye rağmen Semih'i söylemeye cesaret edemeyerek hepsi yarışmayı şimdiden kaybettiler..

    0|1
    0|0
  • bir bokaa yaramıyo zaten

    0|0
    0|0
  • Semihi korkudan yazamadıkları için takımda en zayıf halka olarak gördükleri Nihal i elediler bence nihal dediklerinde yüzde yüz haklı

    1|0
    0|0
  • Takım adına elendi

    0|0
    0|0
  • galiba

    0|0
    0|0
  • Elendimi sonunda :D İyi olmuş geç bile kalmışlardı

    0|0
    0|0
  • elenmiş mi

    0|0
    0|0
  • Aaaa Nihal elenmis. Guzel gaci ama.

    0|0
    0|0
  • Net biriydi ve Semih gibi net bir şekilde tavrını koyunca hemen potaya attılar. Zaten farkındaysanız Tuğba Semih ve Nihal hep çok nettiler karşısındakilere karşı. Yattaranın Yunusun Nagihanın Memiçin Efecanın Zaferin tavrı falan o kadar net değil

    0|0
    0|0
  • Daha Nihal'İn adı yazılmadan önce bile bu hafta Nihal'İn eleneceği bütün sosyal medyada konuşuluyordu.. Anlaşması Mart sonuna kadarmış zaten... İki hafta sonra da Tuğba Özay eleniyormuş sanırım.. Yani anlayacağın her şey tezgah...

    0|0
    0|0
  • Onun ora da ne işi var :/

    0|0
    0|0
  • Nihal poponu bir kaldira bilseydi

    0|0
    0|0
  • evet elediler onu iyi mkmsler hali kalmamıs

    0|0
    0|0
  • Nihalin coktan gitmesi gerekiyordu. Son dokunulmazlıgı bile nihal yüzünden kaybettiler tabi ki hain semihle onun yancısını saymıyorum bile ama nihal bu kadar berbat ve ada yasantısına gram katkısı yokken bu kadar konusabiliyorsa baskalarının nihalden kat ve kat fazla konusma hakkı vardır. Bide gelmiş damlaya senin konusma hakkın yok diyor. Senin hiç yok o zaman nihal. 😊 icimi döktüm resmen

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • Nihal mi elendi? 😮

    0|0
    0|0
  • İki oyun kazanamadı diye hain ilan ettiler

    0|0
    0|0
  • Acun herşeyi ayarlıyor işte

    0|0
    0|0
  • Aaa elenmiş mi? Oynayamıyordu daha aç kalmamaları için iyi olmuş😂😂

    0|0
    0|0
  • En zayıf halka oydu. Tabi ki gidecekti. Çok isabetli bir karar oldu. Uyuz uyuz konuşmalarını duymuyoruz artık.

    0|0
    0|0
  • Şu açıktı ki Nihal o takımın başarısına engel oluyordu çünkü performans sıfırdı. Ama kişilik olarak elbette çoğundan belki hepsinden daha cesur ve daha güçlü bir kişilikti. :)

    0|0
    0|0
  • takım adına sanırım bir tırta yaradığı yoktu yani mantık olaraktan

    0|0
    0|0
  • Hatalarını yüzüne vuruyor ondan ama performansta kötüydü

    0|0
    0|0
  • takım adına elediler bide yüzüne vurmasıyla iyice kızıştı ortalık. tam oldu.

    0|0
    0|0
  • Çok takip edemiyorum , Nihal'e karşı herhangi bir sempatim yok ama o gönüllüler takımında en dürüst ve mantıklı kişilikti bence

    0|0
    0|0
  • nihal kendisi gitmek istemiş

    0|0
    0|0
  • Ni hali keşke hain diye suçlamasalardı zaten gidecekti kız

    0|0
    0|0
  • Gereksizdi elediler !
    İyide yaptılar :)

    0|0
    0|0
  • İhanetler, ihanetler..

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum ben.

    0|0
    0|0
  • Aa elendi mi :D

    0|0
    0|0
  • Beceriksizliği çok göze batıyordu performansı sıfır ondan dolayı elediler bence

    0|0
    0|0
  • takım adına

    0|0
    0|0
  • Takım adına

    0|0
    0|0
  • insanların ne kadar yanar döner olduğunu gösteriyor bu. serkay başta olmak üzere. semih uyuz tip ama hepsinin hakkından gelecek haklı adam

    0|0
    0|0
  • elendimi o hahah süper olmş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...