Neslihan Atagül 'ü güzel buluyor musunuz?


Çok çirkin geliyor ya nasıl ünlü oldu bu kız... İyi bir oyuncu da değil ekranı doldurmuyor.. Yan rol için yaratılmış sadece.. Ve de bu kız kadar pazarda filan da rastlayabilirsiniz. Normal halk arasında daha dgüzellerini de görüyorum zaten.
Yüzünde gördüğüm kusurlar :
- Elmacık kemikleri yok.
-Gözleri şekil olarak çok çirkin rengi de belirgin bile değil mavi gözlü olup da belirgin bile olamayan tek insan.
-Göz altları vahşet halde hiç gitmeyecek.
-Yüz şekli biçimsiz ne oval diyebiliriyorum ne kara ne yuvarlak. Gülünce daha da kötü oluyor.
-Kaşları biçimsiz kavisli filan değil . İnsana çekici gelmiyor düz olur bebeksi yüzü olur bu sefer bebeksi gelir ama bu kız baby face de değil.

Niye bu kadar popülerleştirdiler ya? Yeni yeni daha yetenekli ve güzel kızlar mutlaka vardır.
Fotoğraflara bakın pazarda , bimde elinde poşet dolaşan kızdan ekstra albenili bir yanı var mı?

Neslihan Atagül 'ü güzel buluyor musunuz?




1|0
39|29

En İyi Kız Görüşü

  • İnanılmaz itici.
    Güzel değil.
    Seksi hiç değil. S'si bile yok.
    Fizik yok.
    Tatlı değil.
    Tiksiniyorum!

    1|0
    0|0
    • Butun nefretini kusmussun :D

    • Hepsini Göster
    • sıradan bulan da çokmuş zaten :D bir barbara palvin havası mı var kızda yaa allasen cidden güzel diyene şaşırıyorum.. ama şey gençliğinden ve kaşlarını almamasından masum ifade veriyor belki o yuzden çocuksu filan geliyordur.. amaan bunlar düşüncemi değiştirmicek tabiki.. çipil gözlü dut o benim için.

    • bizi niye erkek yaptılar sence? lezbiyen olamıyor muyuz? Kızlara da alıcı gözle bakıyorum belki :D

Erkekler Ne Diyor 29

  • Dünyanın en çirkin kızı bence.

    1|0
    0|0
  • Tw'de gözüken herkes popüler oluyor böyle sistemin taa... neyse 😂

    1|0
    0|0
  • bunun sümüklü gıbı dızılerde oynadığını bılıyorum , pek bır itici

    1|0
    0|0
  • Çok değil ama güzel gene 😂

    1|0
    0|0
  • Kediye benziyor

    1|0
    0|0
    • haha iyiymiş... kedi de olabilir bilmem :D

    • Hepsini Göster
    • Bugün 1 Nisan ya güya şaka yapıyor site aklınca

    • Napon :) kayboluşlarınız çıktı bir de başımıza

  • Hyr cirkin bnce

    1|0
    0|0
  • hayır aksine itici geliyor

    1|0
    0|0
  • Bencede çirkin.

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Cok tatli.

    0|0
    0|0
  • Evet çok hoş ama makyajı alırsak nolur bilemiyoruz

    0|0
    0|0
  • Sende Adriana Lima olmalısın sanırsam?

    0|0
    0|0
    • yo ne alakası var... kız göz önünde.. göz önünde olan kişiler hakkında böyle denilenbilri bu normal birşeydir...

    • Hepsini Göster
    • belirgin değil onu kastediyorum.. yok cidden kızı incelediğimde buldugum oranstısızlıklar.. bilmem belki çok güzelleri anca begeniyorm belki de... Ayy aklıma bir kız geldi mesela onada hayranım.. taş bence... natalia oreiro :D neler var dunya da ya bu kızı koy yanalrına çipil gözlü dut aynen böyle :D ünlü olmasa böyle üstüne varmam ya ekranda olunca insan güzellik arıyor... hele de meslepğiyle öne çıkmamışsa... güldür güldür oyuncuları mesela onlarda guzel değil sıradan ama bence iyi oyuncu işte onlar (Y) iki göz süzüp bakmayla oyuncu diyorlar kndilerine saygı duymuyrm açıkçası :D

    • Oyunculuk konusunda çok haklısın ama yüzüne bakılmıcak kadar da değil bence :)

  • güzeldir

    0|0
    0|0
  • tatlı bence

    0|0
    0|0
  • bende Serenay Sarıkaya yı hiç beğenmiyorum bu kızın ondan daha güzel olduğu kesin

    0|0
    0|0
    • Serenay ı kıskanıyorsun D :D (hemen böyle dedikelri için) ee yani olabilir...

    • Hepsini Göster
    • Erkekte yakışıklılık beni hiç etkilemiyor.. hatta çok yakışıklı bulunan erkekleri sevemiyorum.. efendi yumuşak huylu akıllı kültürlü erkek..

    • tabii onlarda önemli ama yakışıklı ya da güzel olmasıda bence önemli ikiside oldumu tadından yenmez :D en iyisi ikisininde olması

  • Kız buragi götürüyor ama :)

    0|0
    0|0
    • amaaan burak taaan bana ne :D götürsün eyvallah onun olsun

    • Hepsini Göster
    • son senem... ben çıkmalıyım yalnız :) subay da güzelmiş... kıyafetleriniz çok güzel oluyor :D

    • Aynen öyle bende son senem sınavı geçtim mülakat kaldı hayırlısı bakalım :) işin varmış neyse kib başarılar ;)

  • Neden çirkin olsun. Güzel kadın

    0|0
    0|0
    • demişim ya bir sürü gördüğüm kusurları :d hele o küçük küçük gözleri vr ya... yok ya hiç etkilemiyor valla.. Oha kadın maşallah deyemedim hiç maalesef :(

    • Hepsini Göster
    • teşkkür ederim cidden.. sağol.. kimse hint kumaşı değildir estağfirullah.. ben de burdan kimseyle uzun uzadıya konuşmuyorum da ondan kusura bakma... öyle sadece soru sormak için kullanıyyorum burayı :) iyi akşamlar sana istediğin gibi biri denk gelir elbet... merak etme

    • Sağol. Aynen

  • Arkası sağlam olan her yere gelebiliyor bu ülkede, neden şaşırdın bu kadar?

    0|0
    0|0
  • heee

    0|0
    0|0
  • çok güzel

    0|0
    0|0
  • tatlı

    0|0
    0|0
  • çok güzel değildi

    0|0
    0|0
  • Kıskanma bence gayet üst düzey güzellikte

    0|0
    0|0
    • yoo kısknamıyorum ben daha guzelim :D Onun yerinde olmak istemem..

  • Tatlı ve cekici

    0|0
    0|0
  • Merve sevi ye benziyor mk

    0|0
    0|0
    • aaa gerçekten yaa yeni farkettim andırıyor ama o daha guzeldi :D zayıf bu belki de ondan oturmuyor gözümde ya 15 yaşında gibi halen :D

    • Hepsini Göster
    • vaallla bunu gideri varsa her kızın gideri var demektir.. yüzü filan sokakta herhangi bir kız gibi gelmiyor mu ya? bir barbara palvin havası var mı kızda sence :D

    • Benim icin gideri var 😅

  • Abartılacak kadar değil ama genede güzel kız

    1|0
    0|0
  • evet güzel buluyorum

    0|0
    0|0
  • Çoook güzel lan

    0|0
    0|0
  • standardın üstünde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 38

  • bende hic guzel bulmuyorum kiz bir anda ünlendi oyunculugu iyi ama yüzü guzel degil gerçekten oynadigi dizide ondan cok daha guzel olan yan roldeki bayanlar var onu basrol yapmalari sacma olmuş

    1|0
    0|0
    • burakın yanında çok amatör zayıf kalmıyor mu? burakla oynaması saçma.

    • bencede burak ozcivitin yakisabilcegi tarzdan bir kiz değil sacma bencede

  • Bende çok itici buluyorum bu kızı.

    1|0
    0|0
  • Güzel bulmuyorum. Benim için yay gibi kaşları olan, iri gözleri olan kadın güzeldir. Bu kadında kaş yok, gözler desen minnacık. (Kendi gözlerim de korelilerinki gibi olduğu için beğenmiyorum =D ) Dudakları zaten mosmor. Ayrıca koyu tenli hatunları beğenmiyorum (-_-)

    1|0
    0|0
    • evet ya o dudaklar hem biçimsiz hem mosmor.. dt gibi duruyor ya dümdüz.. hele o küçük küçük gözleri.. bence en çok bozan o olmuş kızda...

  • Haklısın ya kadında bir çekicilik yok

    1|0
    0|0
  • Çok güzel bir kız değil ama iticide değil sıradan biri

    1|0
    0|0
  • Kara sevda dizisinde aşırı çekici geliyor ama sadece bu dizide, normalde beğenmiyorum

    1|0
    0|0
    • ehh o dizi bile beni etkilemedi inan.. hele de burak ın yanında öyle çocuk kalıyor ki... kızı gibi..

    • Göz altlarına bende çok sinir oluyorum

    • kaşları birbirine çok yakın mosmos dudakları var.. allahım hiç bir yerinden tutamıyorum kızı yaa :D cidden bir insan hiç böyle gelmemişti bana :D oyuncu da bir de. sokakta filan neler görüyorum okulda yurtta...

  • Bence sıradan.

    1|0
    0|0
  • Bence yetenekli ama buralara kadar gelmesi şans. Bazı insanlarda şans vardır örneğin sabri Sarıoğlu ve selçuk Şahin burak yılmaz ve daha niceleri.. Adamlar ikinci lig topcusu olmasına rağmen Türkiye'nin iki büyük Klubünde oynadı. Allah yürü ya kulum diyor işte

    1|1
    0|0
  • Güzel olması gerekmez etrafta çirkin olan çok oyuncu var mankenlik yapmıyorlar sonuçta oyuncu ve gayet başarılı ve tatlı buluyorum :)

    0|0
    0|0
  • Allah bu kızın bela sını versin bir tiksiniyorum bir iğreniyorum ki sorma. Gereksiz yere ünlü oldu. Iıyy boğasım geldi yine sinir oldum

    1|0
    0|0
  • Bende çekici bulmuyorum gideri var

    1|0
    0|0
  • Hala çocuk gibi geliyor

    1|0
    0|0
  • Heyy maşallah sevmediğini ne kadar uzun anlatmışsın:dd neyse bende güzel bulmazdım ta ki kara sevdaya kadar orda oldukça güzeel

    1|0
    0|0
  • Iticiligin beden bulmus hali adeta

    1|0
    0|0
  • Neresi çirkin

    0|1
    0|0
    • yazmışım yukarda neresi çirkin diyorsun.. yüzüne bakınca bir akılda kalıcı hat görüyor musun vaay dedirtçek.. bir beren saat gibi ya da emma watson ya da taylorswift ya daa fahriye evcen ya da Elçin Sangu <3

  • beğenmiyorum

    1|0
    0|0
  • bence güzel kız ya ama bir tuba büyüküstün değil tabi

    1|0
    0|0
  • Gerçekten çirkin kız ve itici başrol oyuncusu olması çok manasız kesin torpillildir yoksa olmaz yani yok 😒😒

    1|0
    0|0
    • aynen burak özçivitle karşılıklı oynayacak kişi değil kadir doğulu ile de bence... daha böyle yeni yetmelerle oynamalı başrolü... Burak ın yanına beren i tugba buyuküstünü filan koyarım ya...

  • Sevimli sadece.

    1|0
    0|0
  • Hayır güzel değil

    1|0
    0|0
  • Bence güzel ama abartılacak bir güzelli yok

    1|0
    0|0
  • bende begenmiyorum

    1|0
    0|0
  • Oyuncu dediğin illa ki güzel mi olmalıdır? Bu algı çok yanlış.

    0|0
    0|0
  • hayir gözlerinin torbalarina saklansam gizlenirim

    1|0
    0|0
  • Gayet tatlı bir kız

    0|1
    0|0
  • Böyle kızlar da olmalı ekranlarda günümüzde küçük yaştaki kızlarımız ekrandaki kızlara bakıp kendilerine kusur buluyorlar ve sevmiyorlar illa güzel mi olması lazım oyuncu olabilmek için elmacık kemiği yokmuş nolucak yani kıskanmayın artık kabul edin

    0|1
    0|0
    • amaan güzel olsun bence valla... iyi oyuncu olsa amenna da o da yok ikisi de olmayınca böyle diyoruz yani :D shakespeare oynadı da biz mi laf ettik ya da muthiş bir komedi oyuncussuydu da biz mi laf ettik.. ezgi mola da çirkin ama ben onu asla yadırgamıyorum nabeer

    • Elmacık kemiği vardır ondan yargılamıyosundur jsgdg

    • yav he he...

  • Çok çirkin buluyorum

    0|0
    0|0
  • Yalnız bahsettigin kisi oyuncu. Manken degil surekli fiziksel ozelliklerinden bahsetmissin. O zaman senin mantıgına gore sadece guzel olan unlu olmalıdır?

    0|0
    0|0
    • yoo alakası yok iyi oyuncu da bulmuyorum ki.. başrol oynuyor mesela o başrolü dolduramıyor.. Bir bihter mesela düşün nasıl doldurmuştu beren saat o rolü , i ya da yasemin ken nasıl doldurmuştu.. bu kızda hiç kara sevda deyince kızın adı akla gelmiyor ama hatırla sevgili de yasemin... aşkı memnu de BİHTEr herkesin kafada oturur... Oyunculugu iyi olup çirkin olsa ne konuşcam.. ben 7 numara fanı olan biriyim ordki kimse güzel değildi ama muhteşem oyunculardı..

  • Güzel kız

    0|0
    0|0
  • bir de kendini koysaydin keşke yanına

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    8
Yükleniyor...