Sizce Survivorda Ezgi Atakandan hoslaniyor mu?

31. Bolumde dun Gizem 5-4 one gecirdikden sonraki oyunda Mehmet Atakana saclar "Godfather" oldu diyor Atakanda Serkayin tarafina bakip biraz daha uzasin sonra Antonio Banderas gibi olucam diyor. Bu kotu espiri karsisinda lutfen Ezginin hareketlerine dikkat edin :) Aslinda kahkaha aticak ama o gulusu oyle bir guzel icine aliyorki utanip yere bakiyor :D

Linki acip 2. kisimda videyonun 0:35-0:45
http://www.canlidizihd4.com/survivor-31-bolum-izle-25-mart-2016.html/2

Bence bunlar birbirinden hosluyor Atakan zaten Ezgi gitmesin diye elinden geleni yapiyor.



Ezgi tabi mutlaka elenicek ozaman Atakan'in tepkisini cok merak ediyorum :)

Bana gore bu is olur birbirine cok iyi yakisiyorlar. Farkindaysanizda Ezgi hep Atakanin yaninda bitiyor.


0|0
4|2

En İyi Kız Görüşü

  • evet tuğbada hoşlanıyordu hala hoşlanıyor ama tuğba yüz bulamadı atakan yüz vermedi ona zaten adada bile istemiyor tuğba hala süzüyor onu

    0|0
    0|0
    • Tugba nin ailesi yok mu ne alaka?

    • Hepsini Göster
    • Benim bildigim kadariyla evli ayrica yasi ilerlemis birisi yani atakanin yaninda olma cabalari sadece oyun icindir ezgi oyle degil hareketleri felan belli zaten o dedigim yeri izlemissen direk goreceksin.

    • yok yabancıdan boşandı o

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • İzlemiyorum ben.

    0|0
    0|0
  • Ezgi hoşlanıyo ama Atakan pek oralı değil

    0|0
    0|0
  • Bende aralarında bişey olduğunu hissediyorum gönüllülerdende İbrahim Gizem Memiçe yürüyo gibi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ezgi bence o yarışmacıların içinde en güzel kadın. Zaten tescillenmiş güzelliği var. Umarım çabuk elenmez biz de güzele bakarak sevap kazanırız :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...