İşte Benim Stilim'i izliyor musunuz?

İşte benim stilim böyle olsa izler miydiniz? Ya da zaten izliyor muydunuz? İzlemez miydiniz ne dersiniz? 👀


Videodaki gibi?

💄💋 👠 👗 👙 👛


3|4

En İyi Kız Görüşü

  • değişik bir program denk geldikçe izliyorum yalan yok :D

    3|3
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • O sunucunun çaresizce bakışı arkadaki kızların atarı giyimdeki ironi arka plandaki pembe renk o üslüptaki komiklik gülsemmi ağlasammı karar veremedim

    0|4
    0|0
    • Öykü serter ve nur yerlitaşın kızlara bağırmalarına sinir oluyorum @SadeceTanıtım

Kızlar Ne Diyor 161

  • Bu beyin yoksunu varlıkların nesini izleyim fok balığı gibi konuşuyorlar tek dertleri giyim kuşam makyaj olmuş 😂

    4|7
    0|0
  • Özlem Özden zamanında izledim şimdi izlemiyorum

    2|3
    0|0
  • Bunlar hangi ülke olursa olsun kavga ediyorlar demekki. Çıkarttığım tek sonuç bu.

    1|2
    0|0
  • Zaten böyle hatta daha beter.
    Tartışmalar için izliyorum bir saç baş kavga etseler süper olcak

    0|2
    0|0
  • İzliyorum arada, maalesef.
    Yeşim çokzel *-*

    0|2
    0|0
  • Arada gülmek için

    0|3
    0|0
  • Izliorm bazen

    0|2
    0|0
  • haha azerilerinki buda güzel :D

    0|2
    0|0
  • İzlemiyorum, izlemem.

    0|1
    0|0
  • izliyorum arada denk geldikçe. lara gitmemeliydi o kızın çoğundan daha iyi bir tarzı vardı o erkerk fatma gibi böğüren karıyı bıraktılar yuh diyorum

    0|0
    0|0
  • Ya tovbe ya valla cok sacma sapan bir program arada zaplarken bir kiyafete bakip devam ediyorum onlarin mahalle karilarindan beter kavgalarini cekemem

    0|0
    0|0
  • Izlerim

    0|1
    0|0
  • canım kızlar topluluğu.

    0|2
    0|0
    • gene uyarımı yiyeceğim ben 😓 sürekli yorumlarım değşiyor.

    • yani canım demediğin belli. Hakaret vari kelimeler kullanma :)

  • hayır izlemiyorum

    1|0
    0|0
  • İzlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum artık.

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Hiç izlemedim ki zaten.

    0|0
    0|0
  • İzleyemiyorum, çok uzatıyorlar sıkılıyorum bir süre sonra

    0|0
    0|0
  • İlk sezon güzeldi, programı ve bilinçaltımızda kadın hakkında yarattığı algıdan hoşlanmıyorum, kavgaları izledikçe deşarj oluyordum

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    141

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 104

  • Hayatın moda, makyaj ve takılar olduğunu sanan, kendilerini süslemeye çalışarak aslında daha da itici hale getiren, akıl yetisi kıt, idrak yetisi noksan ve maneviyatı belirsiz olan bir grup budalanın çıkıp kendilerini moda efendisi sanan üç ayrı saçmalık abidesinin önünde sergilemesi ve buna bir stil programı denmesi?
    Bu stil programı falan değil...
    Bu bir grup şebek maymunu, kartlaşmış bir fil, bir at ve bir köpeğin sirk gösterisidir!

    0|0
    0|0
  • Bir avuç saygı ve hoşgörü bilmeyen kız topluluğunu izlemem.

    0|2
    0|0
  • 3 yıldır bakıyorum :D

    0|0
    0|0
  • İzlemem. G. erizekali toplulugu. Tiyatro yapıyorlar orada millet de saf aaaaaaa o kiz ne dedi goruyon mu ama o bunun altında kalma Naciye bilmem ne jdh:) sinir oluyorum o programa acundan söğüdün valla bu programı kanalina koyduğu icin

    0|0
    0|0
  • İzlemem

    0|0
    0|0
  • bunlar tiyatro ya iyi gülüyorum bunlara :D :D

    0|1
    0|0
  • oh oh
    reyting

    0|0
    0|0
  • geçen sezon izliyordum bu sezon tırt

    0|0
    0|0
  • Akşamları insanlar kendilerini nasıl komik duruma düşürüyor görmek için bakıyorum

    0|0
    0|0
  • Aptal olsaydım bu kadınları izlerdim

    #TürkErkeğii

    0|0
    0|0
  • Bahara ayar oluom kanks

    0|0
    0|0
  • Hayır brro

    0|0
    0|0
  • Hiç izlemedim. Programın varlığından haberim var ama kuralları nedir bilmiyorum. Yarışma gibi bir şey her halde. Reytingler düşünce iki kevaşeyi birbirinin üzerine salıyorlar. Dangalak medayada bunu haber yapıyor. Bende öyle öyle görüyorum.

    0|0
    0|0
  • Eskort programı resmen

    1|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • yeterr iğrenç.

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • bu aptalları izlemem :D

    0|0
    0|0
  • Tv8 vb bir çok kanalı sildim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    84
Yükleniyor...