Burcu özberk (gunesin kizlari NAZLI)?

Burcu özberk (gunesin kizlari NAZLI)???





Bunlar bide iyi fotolari her neysedizide goruyosunuz zaten. konu eskiden tv da cokk guzel kizlar olurken simdi normal hatta sokakta bunlardan daha guzel kizlar bulabilinicek kisiler oynyo neden. ben bile guzelim yani

  • guzel
    50% (15)25% (5)40% (20)Oy Ver
  • cirkin
    23% (7)30% (6)26% (13)Oy Ver
  • normal
    27% (8)45% (9)34% (17)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Bende kendimi koydum bu siteye nasilim diye 108
Erkek cevapladi yude 46 guzel dedi. ki bu oran burda cok zor elde ediliyo ( ego kasti) bakalim gecebilexekmiyim
Yaaâaaa

0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi öncelikle şu zihniyetten kurtulmanı ve mantıklı düşünmeni öneriyorum. Bu hanımefendi Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı tiyatro bölümü mezunu olan birisi. Yani bir sinema oyuncusu, bu yüzden güzel olmak zorunda değil. Güzellik / yakışıklılık kavramlarını oyunculukla bağdaştırmaktan vazgeçin. Bu kişi bir manken değil, sinema oyuncusunu güzelliğiyle eleştirmek çok yanlış bir düşünce. Oyunculuk, yetenek ve kendini geliştirmekle ilgili bir deneyimdir. Bu hanımefendi Güneşin Kızları adlı dizide 2 saat boyunca podyumda yürüyüp tv başında izleyenleri etkilemeye çalışmıyor. Orada her türlü duyguyu yaşayıp oyunculuğun verdiği görevleri yerine getiriyor. Yani demem o ki öyle oturduğun yerden soru açıp ben daha güzelim sokaktakiler daha iyi demekle olmuyo bu işler.

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 3

Kızlar Ne Diyor 3

  • hiç beğenmiyorum bu kızı ya

    0|0
    0|0
    • Demi bide oynadigi oyuncu berk atan
      Eskiden tv cook guzel kizlar olurdu kiskanirdik hep simdi boyle. kizlar

    • Hepsini Göster
    • Diger basroldeki kiz selini daha guzel onu da cok beyenmiyorum ama kizin bir sorunu yok yani herseyi yerinde bide bir sorunu yok bu kizin burnu garip ya patats burunlu faln

    • Bende ağız yapısını pek sevmedim ondan itici geliyor ve çok ince hastalıklı gibi

  • Beğenmiyorum

    0|0
    0|0
  • şarjın bitiyo kanka

    0|0
    0|0
Yükleniyor...