Bunlar kaç yasında?

Bunlar nasıl bir çocuk? Bizimkiler çocuksa bunlar ne?
Maddie Ziegler, bu resim de 12 yaşındaydı!
Bunlar kaç yasında ?Khia Lopez, bu resim de 10 yaşındaydı!
kristina Pimenova 10 yaşında



0|1
17|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Soruyu gizleyip, gizlememek arasında tereddütte kaldım. Bu çocuklara bile hallenecek insan müsveddeleri mevcut.

    Şahsi görüşüm bu tarz fotoğrafları paylaşmamanız.

    4|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok küçük yaşlarda kadınlığa özendirilmiş 3 tane küçük kız görüyorum ben. Yabancılar bize göre bu konuda daha serbestler çocuklarına göre. O yüzden de yabancılarda kadın olma süresi daha kısa. Çünkü kalıpları ve yasakları yok çocuklar üzerinde. Bu yaştaki çocuklara makyaj yapmasanda zaten güzel olurlar. Onların çok masum yüzleri oluyor çünkü.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • 9 yaşında kızlarla evlenen sapık bir peygamberemi inanıyorsunuz (Haşa) diyen zihniyetin Yetiştirdiği Çocuklara bak ! Allah islah etsin

    3|1
    0|0
  • Cocuk zaten 😁

    0|0
    0|0
  • Büyümüşte küçülmüş hepsi

    0|0
    0|0
  • İnanamıyorum

    0|0
    0|0
  • Çok iğrenç

    0|0
    0|0
  • Diğerlerini bilmem de Maddie Ziegler klip çekiminde gerçekleştirdiği rol gereği bunu yapıyor. Bir parti kızının içindeki çocuk ruhu gibi düşünebiliriz. Kendisi normalde böyle değil tabiki. Ama ne kadar makul bu yapılan yine de emin değilim...

    0|0
    0|0
  • kıyafet ve majyajj herşeyi halleder

    0|0
    0|0
  • Muslumanlara istismarci diyenler bunlari gormez bunlar cagdas yaa

    0|0
    0|0
  • Kristina ya bak ak adrina limayi sollar

    0|0
    0|0
  • Masumluğunu çok erken yaşta yitirmiş 3 çocuktan başka bir şey görmüyorum

    1|0
    0|0
  • Bence hoş birşey değil bu yeni akım

    0|0
    0|0
  • sapık mısınız nesiniz bu fotoların burda ne işi var cocuk pornosuna mı basladı bu site yazıklar olsun

    0|0
    0|0
  • Ahlak bu işin neresinde?

    0|0
    0|0
  • benim kızım o yaşta öyle pozlar verseydi kahrımdan ölürdüm.

    0|0
    0|0
  • Cocuk olduklari belli zaten

    0|0
    0|0
  • sen bunları giy türkiyede dolaş bir bakalım ne olacak

    0|0
    0|0
  • tövbe fdjfkdf

    0|0
    0|0
  • Cuma vakti coluk cucugun uryan fotolarini koymayin suraya +++gunah

    0|0
    0|0
  • bunlar doğuşran kas ar:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bizimkilerede bu kıyafetleri giydir böyle makyaj yap benzerler

    2|0
    0|0
  • Bacağına bak ne kadar uzun

    0|0
    0|0
  • Pes ya

    0|0
    0|0
  • Bunlar küçük hanim kizlarimizi çocuklarımızı yoldan saptirmak normalmis gibi empoze ederek 3 tane koboy ile bir sürü kurban elde etme küçücük kizlardaki şu tmblr denilen sitede amca ve dede yaşındaki erkeklere ilgi duyduklarini gösteren fotoğraflar koyduklarini gördüm içim acıdı.

    0|0
    0|0
  • Yani kötü başlangıç umarım başı hep aklında olacak

    0|0
    0|0
  • Çok yazık..

    0|0
    0|0
  • Valla sen ne dersen de ama ben büyülmüşte küçülmüş, erken yaşta kadınlığa özendirilmiş 3 tane masumluğu gitmiş çocuk görüyorum.

    0|0
    0|0
  • Şimdiden başlamışlar tabi asjs

    0|0
    0|0
  • Ay bunlar ne güzel 😂

    0|0
    0|0
  • Çocuklar aslında ama yaşlarını yaşayamadan büyükmus gibi giyiniyorlar

    0|0
    0|0
  • yazık..

    0|0
    0|0
  • oha oha masallah

    0|0
    0|0
  • Bunlar erken büyümüş ya çocuk çocuk gibi olmalı.

    0|0
    0|0
  • Makyaj ve kıyafet herşeyi çözer.

    0|0
    0|0
  • Çocuk istismarı bizimkiler sizinkiler diye birşey yok herşeyden önce onlar çocuk böylesi istismar fotoğraflarını soru yapıp sormayın birdaha

    0|0
    0|0
  • bunlarda çocuk bizimkilerde yaşları ortada çocukları hangi kale sokarsan sok onlar hep çocuk olacak...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...