Arkadaşlar geçen sene survivor finali hep aklımda birşey sorucam detayda siz ne düşünüyorsunuz?

Gecen sene merve aydin vardi finalde turabi ile. acun soruyor neden seni secsinler diye merve aydin diyor ki ben merve aydin merve aydinim sanki bilmiyoz ya. nwyse iste zorluklara gogus gerdim onu yaptim bunu yaptim kendini ovuyor. turabiye soruluyor abi birsey desem kendimi ovmus olucam beni girduler taniyorlar zaten dedi. merve aydinin babasi diyor du ki birde yok kizim milli sporcu destek alamadik evimizi sattik turkiyeyi tensil etti onun secilmesi lazim gibisinden turabi milli sporcu dwgil tarzinda konustu bu kiza sahip cikin filan. ne kadar kotu durum 1 senedir aklima oturdu ne bicim konusma onlar oyle ne disuncesiz konusma gibisinden yani utanmadilar mi oyle seyler derken siz ne dusunuyirsuz kwnsi dusunceniz nedir

Güncellemeler:
Biri kendi yorumunu söylesin

0|0
21

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Haklısın kardeş

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...