Rihanna'nın Work şarkısını ve klibini nasıl buldunuz?

Rihanna'nın Work şarkısını ve klibini nasıl buldunuz? Sizce gerileme ya da duraklama döneminde mi? Ve sizce hangi klip daha iyi? İlki mi, ikincisi mi?

  • İlki
    36% (8)88% (7)50% (15)Oy Ver
  • İkincisi
    64% (14)12% (1)50% (15)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|1
15|18

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Şarkıya tek kelimeyle bayıldım. Sürekli bu şarkıyı dinliyorum 😍

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Seçeneklerde görüşüme uygun bişey bulamadım.
    Şarkının tamamı güzel klip hakkında yorum yapmak istemiyorum.
    Ki Rihanna dediğim kadının sesi güzel yani gerilemiyor ya da duraklama devrinde de değil

    1|0
    0|0
  • sadece dınlıyorum sarkı güzel.

    1|0
    0|0
  • hiç beğenmedim görünce hemen kapattım

    0|0
    0|0
  • Plastik bardaktan içki içen herif Rihanna'yı götürüyor. Varoş çekiciliği böyle bir şey demek ki.

    0|0
    0|0
  • Çökme devrinde. 7 düveli karşı.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • artık rağbet gormuyorlar sanırım

    1|0
    0|0
  • sese bak köpek sesi gibi.

    0|0
    0|0
  • Popun kölesi :D

    0|0
    0|0
  • gecnlere örnek oluyollaaarr :D

    0|0
    0|0
  • WORK dediğin böyle olur öyle değil..

    https://youtu.be/_zR6ROjoOX0

    0|0
    0|0
  • kalifornia çingenesi la bunlar :P

    1|0
    0|0
  • İçim titredi resmen ya hatun deli bişey :)

    0|0
    0|0
  • Berbat bir şarkı klipler de sıradan

    0|0
    0|0
  • Sks partisimidir sarki klabimidir blli değil

    0|0
    0|0
  • ayakta boşaltır

    0|0
    0|0
    • iigreenncc

    • Hepsini Göster
    • Ben kadinim ne bileyim ahahs etkilenmiyorun hemcinslerimden

    • bence oyle bı kadın bı erkekle boyle dans ederse yapar kı rıhannadan bahsedıyurz :)

  • Yanıyo bu karı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Şarkı bir harika ve tabii ki Rihanna'da öyle. Canım.

    1|0
    0|0
    • Olay rihanna veya sarki degil. Canim.

    • Canım diye sana demedim elbette, karşılığa gerek yok. Rihanna'ya dedim.

    • Ben de sana demedim. Üzerine alinma.

  • İzleyemem net yok Şu an 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • İkincisi

    1|0
    0|0
  • Bbhmm sarkisindan sonra daha iyi bisey bekliyodum açikçasi yaa ://
    Work work work work work 😊😊

    0|0
    0|0
  • İkincisi

    1|0
    0|0
  • Bu ne hacı shhssu

    0|0
    0|0
  • Bence klip müthiş 👍

    0|0
    0|0
  • Valla ahlak 0. :)

    1|0
    0|0
  • Artık napacaklarnı şaşırmışlar

    0|0
    0|0
  • İkisini de beğenmedim.

    0|0
    0|0
  • Midemi bulandırıyor bu kadın.

    1|0
    0|0
  • Beklenilen bişeydi rihannadan çok abartmış sanki

    1|0
    0|0
  • Rihannanin kalitesi de dusuyor malesef..

    0|0
    0|0
  • İkincisi. Şarkı daha kötü ama.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...