Kapat

Bu evlenme programları gerçek mi?

Bu programlar canli yayin ama fake olduğunu duyuyorum?


0|1
11|17

En İyi Erkek Görüşü

  • O programlarda tek gercek. Programa aday olarak gelen laleler. Gerisi orda maasli calisan personel gibi dusnebilirsin. Surekli orda duran yuzde 85lik kisim var. Yuzde 15te doldur bosalt surekli degisiyor. İste o yuzde 15 gercek. Onlarda pek gozukmuyor ztn ortalikta

    1|0
    0|0
    • Yuzde 85%i nasil ikna ediyorlar

    • Hepsini Göster

En İyi Kız Görüşü

  • Yokkkkk llaaaaa tek gerçek olan Songül'ün o iğrenç sesi kadın beni uykumdan uyandırdı yaaa yok böyle bir şey...

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 16

  • Biraz incelediğinde insanların ciddi olduğunu anlarsın... Bence fake değil ben arada dikkat ederimde , bazen numara zannederim ama o kadar şey insan falan boşa değil ya :/

    2|0
    0|0
  • Hepsi cast ın bir parçası... Aksi takdirde üç gün üstüste otur izle olanlar ne akla, ne mantığa sığıyor. Ben portakal alırken kasadan seçiyorum, gelen adam bayana sizi gördüm geldim diyor, ne zamandır takiptesiniz diyor, tv yi açtım, gördüm, e 5 e attım diyor kendimi, atıyorrr.

    1|0
    0|0
  • çok gereksiz programlar bunlar her kanalda birbirine benzeyen çok program var. format farklı amaç aynı.

    1|0
    0|0
  • Değil bence

    1|0
    0|0
  • Bende katılcam kesin fake

    1|0
    0|0
  • canlı yayın başlamadan önce bunlar önceden kurgılanıyor sunucu haksız konuştuğu halde niye alkış alıyor sanıyorsunuz :)

    1|0
    0|0
  • fake ya, hiç evlenen görmedim :) hele bazı kızlar oraya sırf görünmek için geliyor, yatı katı tipi olan adamları bile beğenmiyorlar, orda kalabilmek için, bu arada izlemiyom ha yanlış anlaşılmasın :)

    1|0
    0|0
  • danışıklı dövüş

    1|0
    0|0
  • fake gerçek degil

    1|0
    0|0
  • Bazı olaylar kurgudan ibaret hiç kimseyi beğenmeyip hayır diyerek yollayanlar vs

    1|0
    0|0
  • Bence onlar gerçekse bizler fakeyiz :D

    1|0
    0|0
  • hepsi palavra inanma

    1|0
    0|0
  • Hepsi fake boş aldatmaca

    1|0
    0|0
  • Olsun kavga görüyorum bazen heyecanlı oluyorum :)

    1|0
    0|0
  • Yeni adaylar gerçek eskiler kadrolu oyuncu

    1|0
    0|0
  • Bence değil para amaçlı seçilmiş insanlar

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • gerçek değil

    1|0
    0|0
  • Yav yok hepsi yalan ya

    1|0
    0|0
  • ben hiç birini izlemiyorum. hatta arkadaşlar bizim evimizde televizyon yok ve aşırı mutluyuz. önerim budur. televizyonsuzluk...

    1|0
    0|0
  • Fake tabiki

    1|0
    0|0
  • Yeterince reyting almayan evlilik programlarında ajanstan oyuncu getiriliyor bunlar uçuk karakterler oluyor reyting amaçlı hareketlerde bulunuyorlar veya konuşuyorlar

    1|0
    0|0
  • Bencede fake yani ya imkansız 4 dakikada birinden elektrik almak

    1|0
    0|0
  • Tabi ki feyk dizi oyuncusu gibi sgk sı maaşı kalma yeri yemekleri hatta uçak ve otobüs biletleri karşılanıyor ZATEN NEDEN TÜM TALİPLERİNE HAYIR dedikleri ortada O DEĞİLDE BU PROGRAMLARIN SUNUCULAR HAFTADA KAÇ YÜZER BİN CEBE İNDİRİYOOR 😱😱😱😱😱

    1|0
    0|0
  • Bencede öyle

    1|0
    0|0
  • Tabiki sahte değil😄

    1|0
    0|0
  • bencce de gercek deıl

    1|0
    0|0
Yükleniyor...