Survivor Sizce Gerçek mi?

Ya bakın okadar sms yolluyolar, izletiyor falan ama bana inandırıcı gelmiyor.
İçimde soru işaretleri oluşuyor bir sürü.
Diyorlarki adada birinci olucak belirlenicek herkes birbiriyle yarışıyor.

Arkadaş asıl yarış kendisiyle be orada. Adada o şartlarda sorunsuz kalan herkese ödül verilmeli.

Tuvalet? : Topraklara yapıp denizde temizliyolarmış - mış
Mast ihtiyacı? : Açlıktan akla gelmiyomuş - muş
Açlık? : Verilenlerle idare edebiliyorlarmış - mış
İklim şartları? : Baraka yapıp ısınıyorlarmış - mış.
Hastalıklar? : O kötü şartlar altında her türlü ateş, grip vs. çoğu şeyi yaşamaları lazım, Doktor varmış- mış.

Ve ve tüm bu şartları esas alıp oyunlarda gösterdikleri performanslar.

Ben olsam çoktan acuna gidip , pes ettiğimi söylemiştim :D

  • Sahte tabikide, yarışma değil o dizi.
    60% (6)69% (9)65% (15)Oy Ver
  • Tabikide gerçek program
    20% (2)23% (3)22% (5)Oy Ver
  • Diğer
    20% (2)8% (1)13% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
update
valla adaya bakılırsa, hayvanlarıda evcilmiş , ne faresi ne akrebi , ne yılanı. Hepsi kuzu gibi davranıyor ,
adamlar kamera karşısındada herşeyi açık açık güzelcede konuşuyor.

0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • televizyonda dönen hiçbir şeye inanmam..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • sahte program

    0|0
    0|0
  • Bir arkadaş yazmış ama ben de yazacağım. TV'de yayınlanan hiçbir şeye inanmıyorum. Ve halkımızın sırf yarışma için kavga etmelerini, analara sövmeleri ni cidden hiç anlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • Ben emin olamadım ya gerçek olma ihtimali ağır basıyor

    0|0
    0|0
  • Beni aclik ve hastalik bitirir öne öyle😕😊😊

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Yok be abi adada yaşamaktan ne olacak ada dediğin yer bizim memleketten daha az tehlikeli :D ama oylar boşa gidiypr acun reyting alıcakları tutuyor diğerlerini gönderiyor zaten gönüllüler kavga etmek için var orada ünlülerdende sorunlu tipleri seçip atıyor oraya aralarınada bir tane futbolcu yazık oradaki yırtıklara katlanıyor :D

    0|0
    0|0
    • valla adaya bakılırsa, hayvanlarıda evcilmiş , ne faresi ne akrebi , ne yılanı. Hepsi kuzu gibi davranıyor ,
      adamlar kamera karşısındada herşeyi açık açık güzelcede konuşuyor.
      Yok arkadaş ben inanmıyom :D

  • Kadınların bacak kılları uzamadığı sürece o program bana hep kolpa gelecek.

    haşırt.

    0|0
    0|0
  • Tabiki de gerçek.

    0|0
    0|0
  • Tabikide gerçek program

    0|0
    0|0
Yükleniyor...